Příští rok se s Volkswagenem v MS v rally zvedá konkurence. Citroën si však nedělá žádné obavy o svoji konkurenceschopnost, i když musí počítat s menším rozpočtem než doposud.
Ačkoliv to při Wales Rally GB s předčasnou obhajobou titulu mistrů světa Citroënu neklaplo, tak se nemá šéf Citroënu, Fréderic Banzet, za co stydět. Od roku 2003 vyhrál jeho tým konstruktérský titul již osmkrát a Sébastien Loeb je na nejlepší cestě, aby získal svůj devátý titul v řadě. "Změna image Citroënu má co dočinění i s těmito úspěchy," Lobuje Fréderic Banzet v rámci soutěže ve Walesu za svůj tým a dívá se do budoucnosti.
Také v budoucnosti by jeho tým rád vyhrál další šampionáty a to i přes neustálé problémy mateřského konceru, PSA. Banzet však požaduje zvýšení protihodnoty za nasezení týmu do MS v rally. "Potřebujeme promotéra s vizí a penězi," naráží na jednání mezi FIA a Red Bullem, která stále ještě nejsou u konce. "V mezičase musíme najít způsoby, abychom náš budget ve vztahu k mediální propagaci a padajícím prodejním číslům zredukovali."
Od příští sezony musí také počítat s novým protivníkem v podobě Volkswagenu. "Možná přijdou s větším budgetem. My máme ale zkušenosti a znalosti. Snad to bude stačit k tomu, abychom zůstali konkurenceschopnými." Jak přesně bude vypadat budoucnost Citroën Racingu a Sébastiena Loeba, by mělo být známo na začátku Autosalonu v Paříží (ten se koná od 27. září do 14 října). "Předtím k tomu neřeknu žádné detaily. Nechte se překvapit."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?