Příští rok se s Volkswagenem v MS v rally zvedá konkurence. Citroën si však nedělá žádné obavy o svoji konkurenceschopnost, i když musí počítat s menším rozpočtem než doposud.
Ačkoliv to při Wales Rally GB s předčasnou obhajobou titulu mistrů světa Citroënu neklaplo, tak se nemá šéf Citroënu, Fréderic Banzet, za co stydět. Od roku 2003 vyhrál jeho tým konstruktérský titul již osmkrát a Sébastien Loeb je na nejlepší cestě, aby získal svůj devátý titul v řadě. "Změna image Citroënu má co dočinění i s těmito úspěchy," Lobuje Fréderic Banzet v rámci soutěže ve Walesu za svůj tým a dívá se do budoucnosti.
Také v budoucnosti by jeho tým rád vyhrál další šampionáty a to i přes neustálé problémy mateřského konceru, PSA. Banzet však požaduje zvýšení protihodnoty za nasezení týmu do MS v rally. "Potřebujeme promotéra s vizí a penězi," naráží na jednání mezi FIA a Red Bullem, která stále ještě nejsou u konce. "V mezičase musíme najít způsoby, abychom náš budget ve vztahu k mediální propagaci a padajícím prodejním číslům zredukovali."
Od příští sezony musí také počítat s novým protivníkem v podobě Volkswagenu. "Možná přijdou s větším budgetem. My máme ale zkušenosti a znalosti. Snad to bude stačit k tomu, abychom zůstali konkurenceschopnými." Jak přesně bude vypadat budoucnost Citroën Racingu a Sébastiena Loeba, by mělo být známo na začátku Autosalonu v Paříží (ten se koná od 27. září do 14 října). "Předtím k tomu neřeknu žádné detaily. Nechte se překvapit."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?