Citroën může do budoucna počítat s podporou Abú Dhabí. Francouzi se s emirátem dohodli na pětileté spolupráci, která nebude zahrnovat jen tým ve WRC.
Katar od Citroënu odchází, Abú Dhabí přichází. Francouzi se s emirátem dohodli na pětileté spolupráci. Brzy bychom v MS měli vidět tři tovární Citroëny DS3 WRC. Další DS3 ve specifikaci RRC by měla pravidelně startovat v Middle East Rally Championship (MERC). Poprvé v říjnu by se na start soutěže měl postavit nový speciál DS3 RRC.
"Odpovídající podklady jsou již u FIA," řekl týmový šéf, Xavier Pinon-Mestelan k novému zákaznickému programu. Do obou programů (jak ve WRC tak i v MERC) by měla být zapojena dřívější trojka Fordu, Khalid Al Qassimi. Na znovuobnovení spolupráce s Abú Dhabí si měl dělat zálusk i Ford, jeho očekávání se však díky dohodě emirátu s franocuzským týmem nenaplní.
Tým kolem Malcolma Wilsona by však mohl obnovit svoji spolupráci s lidmi okolo Nassera Al Attiyaha. Katařan totiž Citroën opouští a dle posledních zpráv by měl startovat s Fiestou RRC v MERC.
Abú Dhabí dlouhá léta sponzorovalo továrnu Fordu, před touto sezonou se ale nedohodli (Abú Dhabí chtělo dlouhodobou spolupráci, kterou jim Wilson nemohl nabídnout)
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?