Citroën může do budoucna počítat s podporou Abú Dhabí. Francouzi se s emirátem dohodli na pětileté spolupráci, která nebude zahrnovat jen tým ve WRC.
Katar od Citroënu odchází, Abú Dhabí přichází. Francouzi se s emirátem dohodli na pětileté spolupráci. Brzy bychom v MS měli vidět tři tovární Citroëny DS3 WRC. Další DS3 ve specifikaci RRC by měla pravidelně startovat v Middle East Rally Championship (MERC). Poprvé v říjnu by se na start soutěže měl postavit nový speciál DS3 RRC.
"Odpovídající podklady jsou již u FIA," řekl týmový šéf, Xavier Pinon-Mestelan k novému zákaznickému programu. Do obou programů (jak ve WRC tak i v MERC) by měla být zapojena dřívější trojka Fordu, Khalid Al Qassimi. Na znovuobnovení spolupráce s Abú Dhabí si měl dělat zálusk i Ford, jeho očekávání se však díky dohodě emirátu s franocuzským týmem nenaplní.
Tým kolem Malcolma Wilsona by však mohl obnovit svoji spolupráci s lidmi okolo Nassera Al Attiyaha. Katařan totiž Citroën opouští a dle posledních zpráv by měl startovat s Fiestou RRC v MERC.
Abú Dhabí dlouhá léta sponzorovalo továrnu Fordu, před touto sezonou se ale nedohodli (Abú Dhabí chtělo dlouhodobou spolupráci, kterou jim Wilson nemohl nabídnout)
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?