Na konci září ukončí Citroën spekulace o budoucnosti Sébastiena Loeba. Francouzi se rozhodli využít domácí autosalon v Paříži k prezentaci své jezdecké sestavy pro sezonu 2013.
Už dlouhé týdny se spekuluje o budoucnosti Sébastiena Loeba. Rozhodne se ukončit smlouvu s Citroënem o rok dřív a nebo bude ještě rok jezdit? Už dlouho ale tyto spekulace nebudou. Jen připomeňme, že smlouva současného šampiona a jezdce Citroënu vyprší na konci sezony 2013, jenže Loeb má ve smlouvě klauzuli, která mu umožňuje odchod již po letošním roce.
Až nezvykle pozdě by mělo být jasno o sestavě Citroënu pro příští rok - stane se tak na Pařížském autosalonu. Citroën zde hodlá oznámit, jestli bude Loeb pokračovat s vozem DS3 WRC v MS i příští rok a nebo ukončí svoji kariéru. Jeho momentální kolega, Mikko Hirvonen, pojede v továrním Citroënu i příští rok.
I poté, co Seb pověsí přilbu na hřebík, by měl zůstat spojen se značkou Citroën. Měl by plnit funci ambasadora značky: "I v budoucnu bude u Citroënu. V našich jednáních se nebavíme pouze o sezoně 2013, ale také o fuknci, kterou bude v budoucnu v Citroënu zastávat. Ještě nejsme definitivně domluveni, ale pracujeme na tom," řekl jeho šéf, Yves Matton, v rámci Rally GB.
Mezitím přemýšlí i ostatní jezdci nad svoji budoucností. I kdyby Loeb neukončil svoji kariéru, tak by mohlo dojít na jezdeckém trhu k jistým transferům. Například Mads Ostberg (viz záměr jezdit v továrním voze) by se mohl pro příští rok stát druhým továrním jezdcem Prodrivu po boku Daniho Sorda (viz plány Prodrivu) a nebo v případě odchodu Jariho-Mattiho Latvaly k týmu Volkswagenu by mohl usednout do tovární Fiesty RS WRC. Ostberg nejenže už před letošní sezonou MINI testoval, ale podobně jako Chris Atkinson, má jisté finanční prostředky, které by mu mohly pomoci k tovární sedačce.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?