Andreas Mikkelsen v neděli v Německu změnil historii, když jako první jezdec v historii dokázal získat na Power Stage bod!
Mladý Nor zajel 3. čas na Power Stage Circus Maximus konené přímo v Trieru se svoji Škodou Fabia S2000 týmu Volkswagen. I když by měl být vůz S2000 oproti klasickému WRC v nevýhodě díky slabšímu výkonu motoru, tak se Mikkelsenovi podařil tento husarský kousek.
"Je to skvělý způsob jak zakončit soutěž. Tuhle zkoušku jsem si opravdu užíval. Moje první vyhraná zkouška ve WRC byla v roce 2008 a shodou okolností to byla právě tato. Je to skvělé, získat opět na této zkoušce bonusový bod. Pro náš tým to byl skvělý víkend, získali jsme 6. a 7. místo na naši domácí soutěži. Jsem moc rád, že jsem mohl startovat, sice jsme se trošku potýkali s nastavením vozu, ale celkově jsem s naší výkonností spokojen," říká Andreas Mikkelsen, který byl v cíli 7.
Sébastien Ogier, který v MS startuje s vozem Škoda Fabia S2000 ale jinak pravidelně testuje Volkswagen Polo R WRC před jeho vstupem do WRC, zajel nejlepší výsledek sezony, 6. místo: "Tohle je jedna z nějtěžších asfaltových soutěží sezony. Měl jsem ale téměř perfektní rytmus. Kdybych měl ještě o trošku silnější vůz, tak by to bylo skvělé. To je důvod, proč se nemohu dočkat, až se sem vrátíme příští rok!"
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?