Andreas Mikkelsen v neděli v Německu změnil historii, když jako první jezdec v historii dokázal získat na Power Stage bod!
Mladý Nor zajel 3. čas na Power Stage Circus Maximus konené přímo v Trieru se svoji Škodou Fabia S2000 týmu Volkswagen. I když by měl být vůz S2000 oproti klasickému WRC v nevýhodě díky slabšímu výkonu motoru, tak se Mikkelsenovi podařil tento husarský kousek.
"Je to skvělý způsob jak zakončit soutěž. Tuhle zkoušku jsem si opravdu užíval. Moje první vyhraná zkouška ve WRC byla v roce 2008 a shodou okolností to byla právě tato. Je to skvělé, získat opět na této zkoušce bonusový bod. Pro náš tým to byl skvělý víkend, získali jsme 6. a 7. místo na naši domácí soutěži. Jsem moc rád, že jsem mohl startovat, sice jsme se trošku potýkali s nastavením vozu, ale celkově jsem s naší výkonností spokojen," říká Andreas Mikkelsen, který byl v cíli 7.
Sébastien Ogier, který v MS startuje s vozem Škoda Fabia S2000 ale jinak pravidelně testuje Volkswagen Polo R WRC před jeho vstupem do WRC, zajel nejlepší výsledek sezony, 6. místo: "Tohle je jedna z nějtěžších asfaltových soutěží sezony. Měl jsem ale téměř perfektní rytmus. Kdybych měl ještě o trošku silnější vůz, tak by to bylo skvělé. To je důvod, proč se nemohu dočkat, až se sem vrátíme příští rok!"
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.