Andreas Mikkelsen v neděli v Německu změnil historii, když jako první jezdec v historii dokázal získat na Power Stage bod!
Mladý Nor zajel 3. čas na Power Stage Circus Maximus konené přímo v Trieru se svoji Škodou Fabia S2000 týmu Volkswagen. I když by měl být vůz S2000 oproti klasickému WRC v nevýhodě díky slabšímu výkonu motoru, tak se Mikkelsenovi podařil tento husarský kousek.
"Je to skvělý způsob jak zakončit soutěž. Tuhle zkoušku jsem si opravdu užíval. Moje první vyhraná zkouška ve WRC byla v roce 2008 a shodou okolností to byla právě tato. Je to skvělé, získat opět na této zkoušce bonusový bod. Pro náš tým to byl skvělý víkend, získali jsme 6. a 7. místo na naši domácí soutěži. Jsem moc rád, že jsem mohl startovat, sice jsme se trošku potýkali s nastavením vozu, ale celkově jsem s naší výkonností spokojen," říká Andreas Mikkelsen, který byl v cíli 7.
Sébastien Ogier, který v MS startuje s vozem Škoda Fabia S2000 ale jinak pravidelně testuje Volkswagen Polo R WRC před jeho vstupem do WRC, zajel nejlepší výsledek sezony, 6. místo: "Tohle je jedna z nějtěžších asfaltových soutěží sezony. Měl jsem ale téměř perfektní rytmus. Kdybych měl ještě o trošku silnější vůz, tak by to bylo skvělé. To je důvod, proč se nemohu dočkat, až se sem vrátíme příští rok!"
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?