U Prodrivu to vypadá na pěkně dlouhou noční směnu. Tým chce MINI Daniho Sorda, který havaroval na RZ12 (druhý průjezd Panzerplatte), opravit, aby ho mohl vyslat zítra opět do bojů.
Dani Sordo a zkouška Panzerplatte - toto spojení dnes opravdu nefungovalo. V dopoledním průjezdu jezdec udělal defekt, odpoledne dokonce havaroval. MINI má po střetu s bývalou protitankovou zábranout, tzv. Hinkelsteinem, poškozený chladič: "Po vítězství na RZ8 jsme si byli jisti tím, že se Dani Sordo může dostat ještě na podium. Dani na to opravdu tlačil, ale během brzdění jej dostala náhla změna přilnavosti povrchu. Jenže tato malá chyba nezůstává na RZ Panzerplatte nepotrestána, dnes se o tom přesvědčila spousta jezdců."
"Večer dostaneme auto zpět do servisu a uvidíme, jestli ho budeme schopni opravit a vyslat zítra do zbývajících 3 zkoušek. Zítra nás totiž čeká bodovaná Power Stage a také bychom chtěli dát Danimu co největší příležitost se s vozem svést před naší další soutěží ve Francii," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.