U Prodrivu to vypadá na pěkně dlouhou noční směnu. Tým chce MINI Daniho Sorda, který havaroval na RZ12 (druhý průjezd Panzerplatte), opravit, aby ho mohl vyslat zítra opět do bojů.
Dani Sordo a zkouška Panzerplatte - toto spojení dnes opravdu nefungovalo. V dopoledním průjezdu jezdec udělal defekt, odpoledne dokonce havaroval. MINI má po střetu s bývalou protitankovou zábranout, tzv. Hinkelsteinem, poškozený chladič: "Po vítězství na RZ8 jsme si byli jisti tím, že se Dani Sordo může dostat ještě na podium. Dani na to opravdu tlačil, ale během brzdění jej dostala náhla změna přilnavosti povrchu. Jenže tato malá chyba nezůstává na RZ Panzerplatte nepotrestána, dnes se o tom přesvědčila spousta jezdců."
"Večer dostaneme auto zpět do servisu a uvidíme, jestli ho budeme schopni opravit a vyslat zítra do zbývajících 3 zkoušek. Zítra nás totiž čeká bodovaná Power Stage a také bychom chtěli dát Danimu co největší příležitost se s vozem svést před naší další soutěží ve Francii," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?