U Prodrivu to vypadá na pěkně dlouhou noční směnu. Tým chce MINI Daniho Sorda, který havaroval na RZ12 (druhý průjezd Panzerplatte), opravit, aby ho mohl vyslat zítra opět do bojů.
Dani Sordo a zkouška Panzerplatte - toto spojení dnes opravdu nefungovalo. V dopoledním průjezdu jezdec udělal defekt, odpoledne dokonce havaroval. MINI má po střetu s bývalou protitankovou zábranout, tzv. Hinkelsteinem, poškozený chladič: "Po vítězství na RZ8 jsme si byli jisti tím, že se Dani Sordo může dostat ještě na podium. Dani na to opravdu tlačil, ale během brzdění jej dostala náhla změna přilnavosti povrchu. Jenže tato malá chyba nezůstává na RZ Panzerplatte nepotrestána, dnes se o tom přesvědčila spousta jezdců."
"Večer dostaneme auto zpět do servisu a uvidíme, jestli ho budeme schopni opravit a vyslat zítra do zbývajících 3 zkoušek. Zítra nás totiž čeká bodovaná Power Stage a také bychom chtěli dát Danimu co největší příležitost se s vozem svést před naší další soutěží ve Francii," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?