Sébastien Ogier pobavil fanoušky DTM, kteří se přišli podívat na víkendový závod na německém Nürburgringu, když se jim předvedl ve Volkswagenu Polo R World Rally Car.
Sébastien Ogier, který den předtím dojel čtvrtý ve Volkswagen Scirocco R-Cupu, pobavil diváky, když jim na Nürburgringu předvedl vůz, se kterým se značka od příští sezony chystá do World Rally Championship. Během jeho demonstračních kolo došlo i na vytáčení koblih. Bývalý juniorský mistr světa je momentálně však již v Trieru, kde se připravuje na seznamovací jízdy před Rally Deutschland, která se jede již tento víkend.
Se svým spolujezdcem, Julienem Ingrassiou, se představí v rámci přípravy na příští sezonu, ve které by měl VW nasazovat snad tři Pola R WRC do MS v rally, za volantem Škody Fabia S2000. Sébastien Ogier vloni v Německu za volantem Citroënu DS3 WRC vyhrál. "Samozřejmě se budu opět snažit dojet první v mé kategori, ale celkově je to těžké odhadovat. Nikdy to nebyla moje nejoblíbenější rally, ale vždycky jsem zde měl dobré výsledky. Vyhrál jsem zde v juniorech [JWRC], pak jsem dojel na podiu a pak zvítězil ve WRC, takže moje výsledky byly vždy dobré a snad v nich budeme pokračovat. Pro tým bude důležité získat dobrý výsledek.
Sébastien Ogier s Citroënem C4 WRC v Německu 2010
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.