Chris Atkinson se ve Finsku opět vrátil do MS v automobilových soutěžích. Jeho aktuálním cílem je vrátit se do MS co možná nejdřív. Nejraději by Australan opět startoval s Citroënem DS3 WRC. Konkrétní plán však není.
Chris Atkinson má za sebou druhý start v letošním ročníku MS v automobilových soutěžích. Jezdec by však chtěl startovat častěji. Australan kvůli výletu do finských lesů a zlomenému zavěšení soutěž dokončil až na 39. místě. Mimo tuto nehodu se mu ale konstantně dařilo zajíždět časy v TOP10.
"Po čtyřleté pauze, kdy jsem ve Finsku nestartoval, jsem byl s tímto výkonem spokojen. Jasně, určitě bych dokázal zajíždět rychlejší časy, kdybych mohl ve voze strávit více času," říká bývalý tovární jezdec Subaru WRT. Rád by se do vozu WRC posadil co nejdříve to bude možné.
"Letos se koncentruji na zisk titulu v Asijsko-Pacifickém šampionátu. Rád bych se ale vrátil do WRC. Je to první liga a já jsem dokázal, že do ní patřím. Za jak dlouho se ale vrátím, to říci nemohu. Doufám, že brzy a opět s Citroënem."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?