Malcolm Wilson prohlásil, že vyrovnanost, kterou je Rally Finland proslulá, znamenala, že bylo pro jeho tým nemožným úkolem v soutěži porazit konkurenční Citroën.
Jezdci modrého oválu, Jari-Matti Latvala a Petter Solberg, dokončili Rally Finland na 3. respektive 4. místě, tedy na pozicích za továrními jezdci Citroënu, Sébastienem Loebem a Mikkou Hirvonenem. Podle jejich šéfa o soutěži rozhodla ztráta ze čtvrtečního večera.
"Ztracený čás ze čtvrtečního večera nás odsunul za Citroëny a při vyrovnanosti této soutěže už bylo velmi obtížné se dostat zpět před ně. Viděli jsme jak moc vyrovnaná tato rally je například dnes, když 0,3s dělilo první 4 jezdce na zkoušce o délce 23 kilometrů. Rychlost naše vozy dnes a včera v druhé polovině dne měly, bohužel jsem ale udělali malou chybu v nastavení ve čtvrtek a pátek ráno, což nás stálo hodně," objasňuje Malcolm Wilson.
"Není pochyb o tom, že se Citroën na těchto tratích hodně zlepšil, ale Jari-Matti nebyl ve čtvrtek ani v pátek ve své kůži. S ani jedním vozem jsme neměli problémy a bylo povzbuzující mít 7 Fiest v TOP10:"
Ford ani letos ani vloni triumf nad finskými horizonty neslavil...
Šéf sportovního oddělení Fordu pro Evropu, Gerard Quinn, dodává: "Chovám k Jarimu-Mattimu a Petterovi velký respekt za to, s jakým odhodláním bojovali v této soutěži. Není to sice výsledek, který jsme chtěli, ale oba čelili velké výzvě - získat zpět ztracený čas na nejrychlejších tratích v rámci šampionátu WRC."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?