Týmový šéf Citroënu, Yves Matton, včera velmi důrazně popřel zprávy, podle který měl katarský investiční fond koupit tým Citroën Racing.
Již předevčírem večer přišlo první vyjádření od Citroënu dementující zprávy o této akvizici, včera se připojil i týmový šéf Citroën Racingu, Yves Matton. Na tom, že katařané kupují Citroën Racing a chtějí s Nasserem zpět na Dakar není podle něj nic pravdy. "Nemám žádné tušení odkud to přišlo a také nevím, jak někdo může něco takového napsat aniž by k tomu měl nějaké korektní informace," řekl šéf týmu na Rally Finland. "Samozřejmě, že s Nasserem máme velmi dobrý vztah, ve kterém ale jde pouze o nasazování auta do soutěží MS, o nic jiného."
Matton se také poměrně jasně snažil vysvětlit, že by nějaký případný prodej ani nebyl možný: "Jednoduše řečeno: Není možné, že by někdo zvenčí přišel a koupil si Citroën Racing. Je to oddělení značky, žádná separátní firma, která by mohla být odprodána. Je to asi jako kdyby se někdo pokusil koupit marketingové oddělení Citroënu."
Kvůli těžké finanční situaci koncernu PSA stojí nad pokračováním i přes nedávné ujištění, že tým v rally pokračovat bude, velký otazník. Matton se se svým týmem musí pokusit pro příští sezonu získat více sponzorů, kteří by pokryli větší část rozpočtu. "Pro příští rok se snažíme sehnat další partnery. Cílem je ušetřit značce peníze, přičemž prodej Citroën Racingu není žádnou z variant."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?