Neste Oil Rally Finland (SWRC) dnes začala, 4,26 km dlouhou, kvalifikační rychlostní zkouškou. Kdo bude zítra startovat jako první?
Nejrychleji ji Sebastien Loeb, na stupně vítězů jej doprovodili Latvala a Hirvonnen. Prokop zajel 12. čas.
Již zítra čekají na posádky první rychlostní zkoušky. Na programu jsou tři dvě po 14 kilometrech a super stage.
Přihlášeno je 114 posádek. Martin Prokop se Zdeňkem Hrůzou poveoz na Fioně startovní číslo 15, Martin Kočí s Lukášem Zámečníkem a jejich C2R2 mají na dveřích 79. Výsledky kvalifikace 1. Sébastien Loeb-Daniel Elena F/MC Citroën DS3 WRC 2:17.4172. Jari-Matti Latvala-Mikka Anttila FIN Ford Fiesta RS WRC 2:18.0253. Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen FIN Citroën DS3 WRC 2:18.2764. Petter Solberg-Chris Patterson N/GB Ford Fiesta RS WRC 2:18.6895. Evgeny Novikov-Denis Giraudet RUS/F Ford Fiesta RS WRC 2:18.6936. Mads Ostberg-Jonas Andersson N/S Ford Fiesta RS WRC 2:19.5027. Ott Tänak-Kuldar Sikk EST Ford Fiesta RS WRC 2:19.6838. Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul B Citroën DS3 WRC 2:20.0879. Chris Atkinson-Stéphane Prévot AUS/B Citroën DS3 WRC 2:20.29410. Jari Ketomaa-Mika Stenberg FIN Ford Fiesta RS WRC 2:20.91711. Matti Rantanen-Mikko Lukka FIN Ford Fiesta RS WRC 2:21.46212. Martin Prokop-Zdeněk Hrůza CZ Ford Fiesta RS WRC 2:24.04413. Riku Tahko-Markus Soininen FIN Mini John Cooper Works WRC 2:26.42714. Ken Block-Alex Gelsomino USA Ford Fiesta RS WRC 2:26.99715. Armindo Araújo-Miguel Ramalho P Mini John Cooper Works WRC 2:27.46616. Sebastian Lindholm-Timo Hantunen FIN Ford Fiesta RS WRC 2:29.06517. Paulo Nobre-Edu Paula BR Mini John Cooper Works WRC 2:33.441
Startovní pořadí do čtvrteční etapy:
1. Lindholm (Ford) 2. Nobre (Mini) 3. Araujo (Mini) 4. Block (Ford) 5. Tahko (Mini) 6. Prokop (Ford)7. Rantanen (Ford) 8. Ketomaa (Ford) 9. Tänak (Ford) 10. Loeb (Citroën) 11. Latvala (Ford) 12. Hirvonen (Citroën) 13. Solberg (Ford) 14. Novikov (Ford) 15. Östberg (Ford) 16. Neuville (Citroën)17. Atkinson (Citroën)
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?