Dle informací francouzského magazínu, Autohebdo, převezme Katar tým Citroën Racing. O výstupu francouzského výrobce aut z rally se již mluví delší dobu.
Řeči ohledně ukončení kariéry Sébastiena Loeba v MS nejsou ničím novým, i o konci Citroënu jako výrobce se mluvilo již dlouho. Konec Citroënu byl spojován s krizí koncernu PSA, který již dříve ukončil aktivity Peugeotu ve vytrvalostních závodech. Teď francouzský Autohebdo vypustil poměrně zajímavou zprávu - tým Ciroën Racing měl být koupen Katarem, jehož barvy v Citroënu letos již hájí Nasser Al-Attiyah. Oficiálně by mělo být vše oznámeno na pařížském autosalonu a při rally ve Francii.
Podle některých zdrojů by měl ve Finsku oznámit svůj konec Sébastien Loeb. Pokud by tomu tak opravdu bylo, tak by to byla poměrně silná indície proto, že i Citroën v MS jako výrobce končí. Za vším může také stát nedostatečná propagace MS v rally. Za tou by měl stát promotér, nicméně ten již od začátku roku není. Co se promotéra WRC týče, tak poslední dobou došlo k určitým změnám. Podle posledních informací o tuto pozici usiluje Eurosport a Red Bull.
Kdyby se Citroën opravdu stahoval z MS, tak by měl Red Bull volné finanční prostředky... Na druhou stranu případný konec Citroënu jako výrobce nemusí znamenat konec týmu v MS, když vývoj vozu by mohli platit bohatí Katařané, Citroën by mohl poskytovat zázemí a svoje modely... To jsou ale už jen spekulace.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?