Pro jeho start ve Finsku si Chris Atkinson dává vysoké cíle. "Naposledy jsem zde stříkal šampaňským. Doufám, že si to příští týden zopakujeme." Jen dodejme, že Australan zaskakuje za Nassera Al-Attiyaha.
"Jsem nadšen tím, že jsem opět zpět v MS. A navíc za volantem auta, které bylo posledních osm let mistrem světa," těší se Chris Atkinson na Rally Finland. Už od minulého týdne se Chris na tuto soutěž připravuje přímo v místě konání. 31letý jezdec, který jel ve WRC naposledy v březnu v Mexiku, testoval už i Citroën DS3 WRC.
"Z toho dne jsem se snažil si toho hodně vzít. V autě jsem se cítil dobře a s týmem jsem také spokojen. Ve Finsku stačí jen malý okamžik nepozornosti a jste venku, ale testovací den mi dal pořádnou důvěru. Mohl jsem sotva očekávat, že se konečně zase posadím do auta a budu moci jet naplno."
Chris ve Finsku 2007 za volantem Subaru Impreza WRC
Ve Finsku Chris Atkinson navíc získal zatím svůj nejlepší výsledek ve WRC. V roce 2008 dojel třetí a letos by to rád zopakoval. "Naposledy jsem zde stříkal šampaňským. Doufám, že si to příští týden zopakujeme. Chci, aby byla moje země hrdá, takže se budu snažit jako naši sportovci na olympijských hrách."
Olympijským hrám vděčí Chris za svůj start ve Finsku, když Nasser Al-Attiyah reprezentuje svoji zemi v Londýně, a tak přenechal svůj vůz Chrisi Atkinsonovi a jeho navigátorovi, Stéphanu Prévostovi. No, 15 bodů za třetí místo by se Qatar World Rally Teamu hodilo, co myslíte?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?