Posádka továrního týmu ŠKODA Motosport Hänninen s Markkulou byla nejrychlejší v devíti rychlostních zkouškách, přesto končí po smolném průběhu na Madeiře až sedmí.
Rally Madeira, sedmý podnik evropského šampionátu, přinesla notnou dávku zklamání pro jeho vedoucí posádku Juho Hänninena s Mikko Markkulou. I když finští piloti týmu ŠKODA Motorsport dlouho bojovali s nepřízní osudu, dokázali držet po celou soutěž pódiové umístění.
Až problémy s elektrikou v poslední rychlostní zkoušce celé soutěže znamenaly pád na konečné sedmé místo. Přesto však Hänninen s Markkulou dokázali navýšit své vedení v hodnocení Mistrovství Evropy.
Do poslední rychlostní zkoušky startovali Hänninen s Markkulou na třetí pozici, protoJuho Hänninen neskrýval zklamání: „Myslím, že jsme zde předvedli velmi dobrý výkon a nebýt smůly v obou etapách, mohli jsme zde bojovat o pódium. Jsme nyní samozřejmě zklamaní, byla to krásná soutěž, ale je potřeba se dívat dopředu. I nadále vedeme hodnocení Mistrovství Evropy, a to je pro celý tým nejdůležitější.“
Hänninen s Markkulou ztratili na RZ3 téměř 50 vteřin kvůli dvojitému defektu pneumatiky. I přes nepřízeň osudu svůj boj o lepší umístění nevzdali a zajeli v celkem devíti rychlostních zkouškách nejrychlejší čas.
Vítězem Rally Madeira se stal domácí pilot a loňský vítěz Bruno Magalhaes, druhý dojel jeho kolega Vítor Sá.
Evropský šampionát pokračuje na přelomu srpna a září (31. srpna – 2. září) českou Barum Rally Zlín. Soutěž je rovněž součástí šampionátu IRC a českého mistrovství. Na všech třech frontách bojuje značka ŠKODA zatím úspěšně o mistrovský titul.
www.twitter.com/motorsportskoda
www.facebook.com/motorsportskoda
www.youtube.com/motorsportskoda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.