Sébastien Ogier je spokojen s pokrokem, který se týmu podařilo během testů s Polem učinit. Vnímá však, že je zde prostor pro další vylepšení.
Přípravy Volkswagenu před vstupem do WRC pokračují. Testovací program Pola R WRC pomalu probíhá podle předem stanoveného plánu. Volkswagen testoval před několika dny v Německu, jezdilo se po tratích ve vinicích nad řekou Moselou, ale také v bývalém vojenském prostoru Baumholder - tedy stejných tratích jako se jede Rally Deutschland.
Ogier je s pokroky, které se učinily během testování na jeho budoucím náčiní, spokojen: "Vývoj auta se ubírá správným směrem. Od začátku roku se nám podařilo již vyřešit spoustu věcí. Ale jako jezdec stále chcete ještě něco víc," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.
S Citroënem DS3 WRC má Seb hodně zkušenosti...
Plně spokojený však Francouz zatím není: "Auto musíme každopádně ještě vylepšit. Zatím stále nejsme tam, kde bychom být chtěli, ale máme před sebou ještě 6 měsíců."
Konkrétní oblast, která je zapotřebí na voze vylepšit, však jezdec odmítl prozradit: "Celkově je na voze ještě hodně práce: na motoru, převodovce, zavěšení... Nemohu říci, že by již neco bylo perfektní, pořád se dá něco vylepšovat. Ale celkově jsem celkem spokojený." Tým má dále v plánu šotolinové testy ve Francii.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.