Sébastien Ogier je spokojen s pokrokem, který se týmu podařilo během testů s Polem učinit. Vnímá však, že je zde prostor pro další vylepšení.
Přípravy Volkswagenu před vstupem do WRC pokračují. Testovací program Pola R WRC pomalu probíhá podle předem stanoveného plánu. Volkswagen testoval před několika dny v Německu, jezdilo se po tratích ve vinicích nad řekou Moselou, ale také v bývalém vojenském prostoru Baumholder - tedy stejných tratích jako se jede Rally Deutschland.
Ogier je s pokroky, které se učinily během testování na jeho budoucím náčiní, spokojen: "Vývoj auta se ubírá správným směrem. Od začátku roku se nám podařilo již vyřešit spoustu věcí. Ale jako jezdec stále chcete ještě něco víc," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.
S Citroënem DS3 WRC má Seb hodně zkušenosti...
Plně spokojený však Francouz zatím není: "Auto musíme každopádně ještě vylepšit. Zatím stále nejsme tam, kde bychom být chtěli, ale máme před sebou ještě 6 měsíců."
Konkrétní oblast, která je zapotřebí na voze vylepšit, však jezdec odmítl prozradit: "Celkově je na voze ještě hodně práce: na motoru, převodovce, zavěšení... Nemohu říci, že by již neco bylo perfektní, pořád se dá něco vylepšovat. Ale celkově jsem celkem spokojený." Tým má dále v plánu šotolinové testy ve Francii.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?