Ogier: S Polem R WRC zatím nejsme tam, kde bychom chtěli

Ogier, Sebastien
Ogier, Sebastien, foto: Citroën Sport / McKlein
iM2 25. července 2012 10:37
Sdílej:

Sébastien Ogier je spokojen s pokrokem, který se týmu podařilo během testů s Polem učinit. Vnímá však, že je zde prostor pro další vylepšení.

Přípravy Volkswagenu před vstupem do WRC pokračují. Testovací program Pola R WRC pomalu probíhá podle předem stanoveného plánu. Volkswagen testoval před několika dny v Německu, jezdilo se po tratích ve vinicích nad řekou Moselou, ale také v bývalém vojenském prostoru Baumholder - tedy stejných tratích jako se jede Rally Deutschland.

Ogier je s pokroky, které se učinily během testování na jeho budoucím náčiní, spokojen: "Vývoj auta se ubírá správným směrem. Od začátku roku se nám podařilo již vyřešit spoustu věcí. Ale jako jezdec stále chcete ještě něco víc," říká Sébastien Ogier pro wrc.com.

S Citroënem DS3 WRC má Seb hodně zkušenosti...

Plně spokojený však Francouz zatím není: "Auto musíme každopádně ještě vylepšit. Zatím stále nejsme tam, kde bychom být chtěli, ale máme před sebou ještě 6 měsíců."

Konkrétní oblast, která je zapotřebí na voze vylepšit, však jezdec odmítl prozradit: "Celkově je na voze ještě hodně práce: na motoru, převodovce, zavěšení... Nemohu říci, že by již neco bylo perfektní, pořád se dá něco vylepšovat. Ale celkově jsem celkem spokojený." Tým má dále v plánu šotolinové testy ve Francii.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Zeekr 7x

Nový Zeekr 7X: Kladivo na soupeře Tesla model Y, Kia EV5 nebo Audi Q6 e-tron a BMW iX3?

Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.

Novinky ze světa EV
Alpine crossover A390

Alpine A390: Francouzská odpověď na elektrické SUV. Tři motory, výkon až 470 koní a dojezd přes 550 km

Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.

Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu. Ale je dobře, že tu je

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.