Před týdnem jsme Vás informovali, že koncern PSA je v hluboké krizi a že se snaží ušetřit kde je to jen možné. Představitelé značky ale potvrdili, že úsporná opatření by neměla mít žádný vliv na program WRC.
Koncern PSA je v krizi a musí propustit spoustu zaměstnanců. Aby odboural nadbytek produkce, tak dokonce zavře jednu celou továrnu. Dokonce jsme zaznamenali spekulace, že by tato krize mohla mít vliv na rally program Citroënu (jen dodejme, že Peugeot se musel z vytrvalostních závodů stáhnout již před startem letošní sezony).
"Rozhodnutí nemá žádný vliv na program WRC. Pochopitelně se pokusíme, aby byl tovární tým méně závislý na penězích přímo od značky Citroën," prozrazuje tisková mluvčí značky.
Další neznámá, která tedy zbývá objasnit, je setrvání Sébastiena Loeba u týmu. Francouz má sice platnou smlouvu do konce roku 2013, ale na konci letošní sezony může tým opustit. Jeho setrvání by také mohlo pomoci udržet Citroën v rally: "Když on zůstane, tak zůstane i Citroën," je přesvědčen jeho bývalý kolega, Sébastien Ogier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?