Před týdnem jsme Vás informovali, že koncern PSA je v hluboké krizi a že se snaží ušetřit kde je to jen možné. Představitelé značky ale potvrdili, že úsporná opatření by neměla mít žádný vliv na program WRC.
Koncern PSA je v krizi a musí propustit spoustu zaměstnanců. Aby odboural nadbytek produkce, tak dokonce zavře jednu celou továrnu. Dokonce jsme zaznamenali spekulace, že by tato krize mohla mít vliv na rally program Citroënu (jen dodejme, že Peugeot se musel z vytrvalostních závodů stáhnout již před startem letošní sezony).
"Rozhodnutí nemá žádný vliv na program WRC. Pochopitelně se pokusíme, aby byl tovární tým méně závislý na penězích přímo od značky Citroën," prozrazuje tisková mluvčí značky.
Další neznámá, která tedy zbývá objasnit, je setrvání Sébastiena Loeba u týmu. Francouz má sice platnou smlouvu do konce roku 2013, ale na konci letošní sezony může tým opustit. Jeho setrvání by také mohlo pomoci udržet Citroën v rally: "Když on zůstane, tak zůstane i Citroën," je přesvědčen jeho bývalý kolega, Sébastien Ogier.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?