Armindo Araujo se už těší na asfaltové soutěže druhé poloviny sezony WRC. Jako příprava mu poslouží asfaltový test v okolí Sanrema.
Armido Araujo spolu se svým spolujezdcem, Miguelem Ramalhoem, věří, že na asfaltových soutěžích druhé poloviny šampionátu – v Německu, Francii a ve Španělsku – předvedou lepší výkony než v dosavadním průběhu sezony. „Plně důvěřujeme průběhu druhé poloviny sezony, protože na nás čekají asfaltové soutěže. Asfalt je pro nás nejlepším, a tak se budeme na těchto soutěžích snažit jet opravdu na plný plyn,“ říká Armindo Araujo.
Aby se na tuto část sezony WRC Team Mini Portugal optimálně připravil, tak absolvuje test v Itálii. „Poslal jsem si podklady k set upu, tlumiče a specifikaci motoru na asfaltový test do Sanrema. Máme tam několik skvělých cest, které dobře simulují podmínky v Německu,“ řekl inženýr Arauja, Richard Thompson po soutěži na Novém Zélandu. Araujo v Německu 2011 vyjel pro Mini první bod v MS od jeho návratu do tohoto sportu. Letos má na svém kontě 11 bodů a v průběžné klasifikaci mu patří 13. pozice.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?