Armindo Araujo se už těší na asfaltové soutěže druhé poloviny sezony WRC. Jako příprava mu poslouží asfaltový test v okolí Sanrema.
Armido Araujo spolu se svým spolujezdcem, Miguelem Ramalhoem, věří, že na asfaltových soutěžích druhé poloviny šampionátu – v Německu, Francii a ve Španělsku – předvedou lepší výkony než v dosavadním průběhu sezony. „Plně důvěřujeme průběhu druhé poloviny sezony, protože na nás čekají asfaltové soutěže. Asfalt je pro nás nejlepším, a tak se budeme na těchto soutěžích snažit jet opravdu na plný plyn,“ říká Armindo Araujo.
Aby se na tuto část sezony WRC Team Mini Portugal optimálně připravil, tak absolvuje test v Itálii. „Poslal jsem si podklady k set upu, tlumiče a specifikaci motoru na asfaltový test do Sanrema. Máme tam několik skvělých cest, které dobře simulují podmínky v Německu,“ řekl inženýr Arauja, Richard Thompson po soutěži na Novém Zélandu. Araujo v Německu 2011 vyjel pro Mini první bod v MS od jeho návratu do tohoto sportu. Letos má na svém kontě 11 bodů a v průběžné klasifikaci mu patří 13. pozice.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?