Jezdci Protonu, Per-Gunnar Andersson a Alister McRae, se o příštím víkendu opět vrátí do SWRC. Čeká je letos již druhý start na Novém Zélandu.
Poprvé od únorového startu ve Švédsku se jezdci Protonu, Per-Gunnar Andersson a Alister McRae, opět postaví na start soutěže MS. Na nadcházející soutěži MS na Novém Zélandu by britský tým chtěl opět zkusit zabojovat o vítězství. "Je skvělé opět sedět v Protonu. Jaké lepší místo než Nový Zéland by si k tomu člověk mohl předtavit?" řekl vítěz ze Švédska, Per-Gunnar Andersson, před svým třetím letošním startem v rámci SWRC (po Monte Carlu a právě Švédsku).
"Jet ty zkoušky, to je vždycky opravdová radost a já očekávám těsný závod s ostatními jezdci. Naším cílem je další vítězství v SWRC. Přijde mi to jako věčnost od doby, co jsem si na své domácí rally mohl zastříkat si šampaňským," dodal Švéd.
Per Gunnar Andersson si ve Švédsku jede pro vítězství v rámci SWRC
I pro jeho týmového kolegu, Alistera McRae, patří soutěž na Novém Zélandu k nejoblíbenějším v kalendáři. "Nejrychlejší a nejplynulejší průběh zkoušek vám dovolí opravdu atakovat," řekl Brit, který, stejně jako Andersson, na Novém Zélandu startoval již v březnu v rámci Asijsko-pacifického šampionátu. Tehdy jezdci na žlutých Satriích Neo S2000 dojeli na druhém a čtvrtém místě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.