Jezdci Protonu, Per-Gunnar Andersson a Alister McRae, se o příštím víkendu opět vrátí do SWRC. Čeká je letos již druhý start na Novém Zélandu.
Poprvé od únorového startu ve Švédsku se jezdci Protonu, Per-Gunnar Andersson a Alister McRae, opět postaví na start soutěže MS. Na nadcházející soutěži MS na Novém Zélandu by britský tým chtěl opět zkusit zabojovat o vítězství. "Je skvělé opět sedět v Protonu. Jaké lepší místo než Nový Zéland by si k tomu člověk mohl předtavit?" řekl vítěz ze Švédska, Per-Gunnar Andersson, před svým třetím letošním startem v rámci SWRC (po Monte Carlu a právě Švédsku).
"Jet ty zkoušky, to je vždycky opravdová radost a já očekávám těsný závod s ostatními jezdci. Naším cílem je další vítězství v SWRC. Přijde mi to jako věčnost od doby, co jsem si na své domácí rally mohl zastříkat si šampaňským," dodal Švéd.
Per Gunnar Andersson si ve Švédsku jede pro vítězství v rámci SWRC
I pro jeho týmového kolegu, Alistera McRae, patří soutěž na Novém Zélandu k nejoblíbenějším v kalendáři. "Nejrychlejší a nejplynulejší průběh zkoušek vám dovolí opravdu atakovat," řekl Brit, který, stejně jako Andersson, na Novém Zélandu startoval již v březnu v rámci Asijsko-pacifického šampionátu. Tehdy jezdci na žlutých Satriích Neo S2000 dojeli na druhém a čtvrtém místě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?