Tým F1 Lotus svému pilotovi Kimimu Räikkönenovi nepovolí kýženou účast v letošní Finské rallye. Šéfové by neradi zažili opakování situace s loňskou havárií svého pilota Roberta Kubici.
Räikkönen se snažil získat svolení týmu pro účast v domácí rallye, protože si byl vědomý toho, že mu to současný kontrakt neumožňuje. Šéf týmu Eric Boullier mu však dal během rozhovoru jasně najevo, že s tím Lotus souhlasit nebude.
"Sedl jsem si dnes ráno s Kimim a hovořili jsme o tom. Jeho smlouva mu neumožňuje účast v rallye a tento tým by mu to nemohl umožnit po tom, co se stalo Robertovi. Situaci plně chápe, takže je tato záležitost uzavřena," vysvětlil dnes Boullier Autosportu.
Kubica se těžce zranil loni při nehodě v rallye v Itálii po prvním předsezónním testu. Zranění mu dosud neumožnila trénovat s vozem F1 a podle francouzských médií se do vrcholné disciplíny motosportu již nikdy kvůli následkům nebude moci vrátit.
Räikkönen závodil ve Světovém šampionátu v rallye (WRC) v letech 2010 a 2011, než se rozhodl znovu se do F1 vrátit v roce 2012.
Kimi nastoupí do právě probíhající VC Monaka s helmou Jamese Hunta...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?