Šéf Citroënu, Yves Matton, prohlásil, že si nemyslí, že by byl jeho Citroën favoritem. Podle něj nás čeká tuhá bitva do konce sezony.
Šéf Citroënu, Yves Matton, věří, že akce a zábava v MS se může jedině zlepšit. Podle něj, i přesto že Loeb i Citroën opět vedou obě tabulky, je duel mezi jeho Citroënem a konkurenčním Fordem velmi vyrovnaný.
"I když se nám povedl dobrý vstup do sezony a momentálně jsme na čele obou hodnocení, tak tento šampionát není zdaleka rozhodnutý. Pochopitelně, nejdůležitější je být v čele hodnocení obou tabulek. Ale rozhodně si nemyslím, že bychom mohli v této části sezony dojít k nějakému závěru," odmítá dominanci Citroënu jeho představitel.
A pokračuje: "Po Monte, Švédsku a Mexiku jsme si všichni mysleli, že dostaneme v Portugalsku lepší obrázek o rozložení sil. Jenže v tom nám zabránilo počasí. V Argentině měla naše konkurence problémy zrovna v době, kdy se naši jezdci dostali do své top formy. Takže celkově pořád nevíme přesné rozložení sil. Zatím je pouze jasné, že máme velmi vyrovnané týmy a já jsem si jistý tím, že v několika následujících soutěžích uvidíme velmi těsné souboje."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?