Malé rozdíly ukazují, že by letošní soutěž na Korsice mohla být opravdu zajímavá. Na shakedownu zajel nejrychlejší čas Dani Sordo na Mini.
Včera odpoledne se jel shakedown na Rally Korsika, který se jel z Capo di Fono do St. Antoine. Mezi 14. a 17. hodinou měly týmy možnost 6,1km dlouhou trať naposledy pořádně otestovat. Nejrychlejšího času dosáhl Dani Sordo, ale jen desetinu sekundy za ním byl Andreas Mikkelsen na Fabii S2000. Shodného času jako Nor dosáhl i Jan Kopecký.
Výsledky shakedownu:
1. Sordo (Mini) 2.38,8
2. Mikkelsen (Škoda) 2.38,9
3. Kopecký (Škoda) 2.38,9
4. Basso (Ford) 2.39,1
5. Bouffier (Peugeot) 2.39,9
6. Gassner Jr (Škoda) 2.41,3
7. Campana (Peugeot) 2.43,0
8. Wiegand (Škoda) 2.44,0
9. Maurin (Ford) 2.44,0
10. Manzagol (Peugeot) 2.45,4
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?