Kvůli stávkám je momentálně ještě 10 000 litrů benzínu v přístavu v Marseille. Podle plánu již měl být tento benzín na cestě na Korsiku. Začaly se dokonce šířit i zprávy, že soutěž na Korsice bude muset být odvolána. Nejsou však žádné důvody k panice.
Opravdového klidu se v servisní zóně na Korsice nedočkáme. Podle zpráv od společnosti, která má přepravu benzinu z Francie na ostrov Korsika nastarost, se již podařilo stávku zastavit. 10 000 litrů benzínu je tak v přístavu v Marseille. Touto dobou již ale měly být na cestě na ostrov ve Středozemním moři.
Korsičané však chtějí soutěž na svém uzemí každopádně uspořádat, a tak podnikli určité kroky, aby se vše stihlo. Zatím to vypadá, že by náklad mohl dorazit ve čtvrtek ráno. Hodiny však neúprosně běží, když start soutěže má být jen o pár hodin později. Velké týmy však mohou být v klidu, protože například z týmu Škodovky přišla jasná zpráva, že oni si dovezli i svůj vlastní benzín, se kterým mohou odjet celý závod. Na ostrově se navíc nacházejí i dostatečné zásoby závodního paliva značky Total, které by mohlo být také použito.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?