Kvůli stávkám je momentálně ještě 10 000 litrů benzínu v přístavu v Marseille. Podle plánu již měl být tento benzín na cestě na Korsiku. Začaly se dokonce šířit i zprávy, že soutěž na Korsice bude muset být odvolána. Nejsou však žádné důvody k panice.
Opravdového klidu se v servisní zóně na Korsice nedočkáme. Podle zpráv od společnosti, která má přepravu benzinu z Francie na ostrov Korsika nastarost, se již podařilo stávku zastavit. 10 000 litrů benzínu je tak v přístavu v Marseille. Touto dobou již ale měly být na cestě na ostrov ve Středozemním moři.
Korsičané však chtějí soutěž na svém uzemí každopádně uspořádat, a tak podnikli určité kroky, aby se vše stihlo. Zatím to vypadá, že by náklad mohl dorazit ve čtvrtek ráno. Hodiny však neúprosně běží, když start soutěže má být jen o pár hodin později. Velké týmy však mohou být v klidu, protože například z týmu Škodovky přišla jasná zpráva, že oni si dovezli i svůj vlastní benzín, se kterým mohou odjet celý závod. Na ostrově se navíc nacházejí i dostatečné zásoby závodního paliva značky Total, které by mohlo být také použito.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?