Šéf Citroënu, Yves Matton, doufá, že už v průběhu šampionátu nebude muset sáhnout na použití týmové režie. Belgičan požádal své jezdce, aby si drželi své momentální pozice při Rally Argentina minulý týden, protože odstup od nejbližších pronásledovatelů byl velký, zatímco souboj mezi jezdci Citroënu vyrovnaný.
Nakonec byl jediným zástupcem Fordu, který dojel do cíle, Petter Solberg na 6. pozici. Ale dlouho byl pro Citroën největší hrozbou Dani Sordo, který jezdil 3. a odstoupil až na poslední RZ. Španěl jel ale svoji první rally s Fiestou RS WRC a tempu Citroënů nestačil.
Yves Matton se rozhodl zmrazit pořadí svých jezdců v sobotu v dopoledním servisu, tehdy dělilo oba jeho jezdce pouze 2,1s. Podle něj ale vyrovnané boje s Fordem budou zárukou toho, že v budoucnu nebude týmová režie zapotřebí.
"Letos se stala spousta věcí hned na startu soutěží. Já doufám, že dalších soutěžích budou rozestupy mezi jezdci malé až do samého konce a my uvidíme krásné souboje. Vloni jsme viděli spoustu soutěží, které byly rozhodnuty pouhými vteřinami," říká šéf Citroënu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?