Šéf Citroënu, Yves Matton, doufá, že už v průběhu šampionátu nebude muset sáhnout na použití týmové režie. Belgičan požádal své jezdce, aby si drželi své momentální pozice při Rally Argentina minulý týden, protože odstup od nejbližších pronásledovatelů byl velký, zatímco souboj mezi jezdci Citroënu vyrovnaný.
Nakonec byl jediným zástupcem Fordu, který dojel do cíle, Petter Solberg na 6. pozici. Ale dlouho byl pro Citroën největší hrozbou Dani Sordo, který jezdil 3. a odstoupil až na poslední RZ. Španěl jel ale svoji první rally s Fiestou RS WRC a tempu Citroënů nestačil.
Yves Matton se rozhodl zmrazit pořadí svých jezdců v sobotu v dopoledním servisu, tehdy dělilo oba jeho jezdce pouze 2,1s. Podle něj ale vyrovnané boje s Fordem budou zárukou toho, že v budoucnu nebude týmová režie zapotřebí.
"Letos se stala spousta věcí hned na startu soutěží. Já doufám, že dalších soutěžích budou rozestupy mezi jezdci malé až do samého konce a my uvidíme krásné souboje. Vloni jsme viděli spoustu soutěží, které byly rozhodnuty pouhými vteřinami," říká šéf Citroënu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?