Šéf Citroënu, Yves Matton, doufá, že už v průběhu šampionátu nebude muset sáhnout na použití týmové režie. Belgičan požádal své jezdce, aby si drželi své momentální pozice při Rally Argentina minulý týden, protože odstup od nejbližších pronásledovatelů byl velký, zatímco souboj mezi jezdci Citroënu vyrovnaný.
Nakonec byl jediným zástupcem Fordu, který dojel do cíle, Petter Solberg na 6. pozici. Ale dlouho byl pro Citroën největší hrozbou Dani Sordo, který jezdil 3. a odstoupil až na poslední RZ. Španěl jel ale svoji první rally s Fiestou RS WRC a tempu Citroënů nestačil.
Yves Matton se rozhodl zmrazit pořadí svých jezdců v sobotu v dopoledním servisu, tehdy dělilo oba jeho jezdce pouze 2,1s. Podle něj ale vyrovnané boje s Fordem budou zárukou toho, že v budoucnu nebude týmová režie zapotřebí.
"Letos se stala spousta věcí hned na startu soutěží. Já doufám, že dalších soutěžích budou rozestupy mezi jezdci malé až do samého konce a my uvidíme krásné souboje. Vloni jsme viděli spoustu soutěží, které byly rozhodnuty pouhými vteřinami," říká šéf Citroënu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?