Giandomenico Basso vyhrál Rally Mille Miglia, druhou soutěž italského mistrovství a ME, za volantem Fordu Fiesta RRC. Druhý byl Paolo Andreucci na Peugeotu 207 S2000.
Pro Giandomenica Bassa to bylo už čtvrté vítězství na Rally Mille Miglia, to pro Fiestu RRC to byl první úspěch na asfaltu. Pilot Fordu Fiesta RRC se v napínavém duelu prosadil proti pětinásobnému vítězi soutěže, Paolovi Andreuccimu, na Peugeotu 207 S2000. V ME se proti sobě poprvé postavili piloti nové a staré generace vozů S2000.
Giandomenico Basso ke svému vítězství řekl: "Auto je dobré, ale na této soutěži mám hodně zkušeností. Podmínky se hodně měnily a my se vždy trefili do volby gum. Proto bych nerad říkal, že to srovnání bylo reprezentativní. To budeme muset ještě trochu pozorovat."
Na další porovnání staré a nové generace vozů S2000 dojde už příští měsíc. To bude Basso startovat na soutěži IRC na Korzice a bude se moci popasovat s nejlepšími piloty na vozech S2000 v IRC. Na ostrově ve Středozemním moři bude navíc startovat i Dani Sordo, pilot britského Prodrivu, s vozem Mini S2000, který má také motor o objemu 1,6 l s turbem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?