Andreas Mikkelsen zvládl nejrychleji trať shakedownu Donnelly Group Circuit na Ireland Rally, která je třetí soutěží letošního Intercontinental Rally Challenge.
Andreas Mikkelsen na 5,4km dlouhé trati, která je blízko centru soutěže, městu Armagh, zajel se s svoji Škodou Fabia S2000 nasazovanou týmem Škoda UK Motorsport nejrychlejší čas, ten měl hodnotu 3m 21,9s.
"První průjezd byl suchý, ale po druhém začalo pršet. Kvůli tomu jsme v rámci přípravy na rally mohli zkusit různé gumy za různých podmínek. Všechno bylo dobré a my jsme byli docela šťastní, že to tak dopadlo, protože jsme mohli vidět, jak moc času bychom ztráceli s mokrými gumami na vlhkých cestách. Zkusili jsme také jiné nastavení zadního diferenciálu," řekl úřadující šampion IRC, Andreas Mikkelsen.
Druhý byl tovrání jezdec Škoda, Juho Hänninen. Domácí Craig Breen byl prvním jezdcem na Peugeotu 207 S2000. Čtvrtý byl náš Jan Kopecký a pátý byl Alastair Fisher na Fordu Fiesta S2000.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?