Kris Nissen v Portugalsku promluvil o vývoji Pola R WRC, a o budoucím vývoji WRC. Přečtěte si článek s odstupujícím šéfem VW Motorsport.
"S vývojem vozu jsme spokojeni, momentálně jsme před naším stanoveným plánem. Doposud jsme absolvovali 3 vývojové testy: V Norsku a Švédsku na sněhu, na jihu Španělska na šotolině - ten byl obvzlášť povedený, skoro jako mini Dakar a ve Španělsku na asfaltu," říká Kris Nissen, šéf VW Motorsport. Jeho tým již najezdil s Polem R WRC 4000 testovacích kilometrů, příští týden přidá další.
Tým zůstává po soutěži v Portugalsku, kde jej čeká další test: "Neříkám ale, že jsme připraveni nastoupit do soutěže a bojovat o vítězství, ale je to dobré." A jaký je jeho názor na letošní sezonu WRC: "Očekávám velmi těsný souboj o titul mistra světa."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?