Daniel Oliviera se během minulého týdne díky testu na šotolině připravoval u našich jižních sousedů na svůj debut v MS, který se odehraje Rally Portugal. Byla to také jeho první jízda s Fordem.
Na Rally Portugal, čtvrtém podniku letošní sezony MS, se představí také Brazil World Rally Team (BWRT). Tým na šotolinové tratě rally, která se jede v okolí Agarve od 29. března do 1. dubna, vyšle jeden speciál Ford Fiesta RS WRC. Vůz bude pilotován Brazilcem, Danielem Oliveirou.
Minulý týden jezdec absolvoval první jízdy za volantem speciálu Ford WRC. Stalo se tak v Rakousku na dvou zkouškách místní Waldviertel Rally. Na startu týmu BWRT v Portugalsku se bude podílet Mafred Stohl a jeho Stohl Racing, který bude figurovat jako tým, pod jehož hlavičkou se pojede.
"Nejdůležitější na tomto testu bylo dát Danielovi možnost, aby si zvykl na auto. Také pro tým to bude premiéra," řekl Manfed Stohl. V minulé sezoně jsme mohli Olivieru vídat za volantem speciálu Mini John Cooper Works, který mu nasazoval právě brazilský BWRT.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?