Henning Solberg byl donucen vynechat teprve druhý podnik MS v rally od startu sezony 2007. Za neúčastí v Rally Guanajuato Mexico stojí určité smluvní problémy.
Populární Nor, který dojel při předchozích dvou startech v Mexiku šestý, jezdí letos v Go Fast World Rally Teamu a je navigován Rakušankou, Ilkou Minorovou. Nicméně soutěže se sídlem ve městě Leon se nemohl zúčastnit. Malcolm Wilson, který jako šéf M-Sportu zajišťuje starty jeho Fiesty RS WRC, k tomu řekl: "Momentálně máme nějaký smluvní problém s jedním ze sponzorů, tvrdě pracujeme na jeho vyřešení. Momentálně toho není moc více, co bych k tomu řekl. Původně jsme zvažovali, že by v Mexiku startovaly vozy Otta Tänaka a Ricarda Trivina v barvách Go Fast."
Tým Go Fast Energy zahájil sezonu na Monte Carlu se dvěma vozy. Henninga Solberga v týmu doplnil Matthew Wilson. Ve Švédsku jel tým už pouze s jedním vozem, když Wilson musel sněžnou soutěž vynechat kvůli zlomenině nohy (nálepku společnosti měl na svém voze Tänak). Očekává se, že se Henning Solberg vrátí do MS na konci měsíce v Portugalsku, není ovšem jasné, jestli se do té doby Wilson stačí vyzdravit.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.