Henning Solberg byl donucen vynechat teprve druhý podnik MS v rally od startu sezony 2007. Za neúčastí v Rally Guanajuato Mexico stojí určité smluvní problémy.
Populární Nor, který dojel při předchozích dvou startech v Mexiku šestý, jezdí letos v Go Fast World Rally Teamu a je navigován Rakušankou, Ilkou Minorovou. Nicméně soutěže se sídlem ve městě Leon se nemohl zúčastnit. Malcolm Wilson, který jako šéf M-Sportu zajišťuje starty jeho Fiesty RS WRC, k tomu řekl: "Momentálně máme nějaký smluvní problém s jedním ze sponzorů, tvrdě pracujeme na jeho vyřešení. Momentálně toho není moc více, co bych k tomu řekl. Původně jsme zvažovali, že by v Mexiku startovaly vozy Otta Tänaka a Ricarda Trivina v barvách Go Fast."
Tým Go Fast Energy zahájil sezonu na Monte Carlu se dvěma vozy. Henninga Solberga v týmu doplnil Matthew Wilson. Ve Švédsku jel tým už pouze s jedním vozem, když Wilson musel sněžnou soutěž vynechat kvůli zlomenině nohy (nálepku společnosti měl na svém voze Tänak). Očekává se, že se Henning Solberg vrátí do MS na konci měsíce v Portugalsku, není ovšem jasné, jestli se do té doby Wilson stačí vyzdravit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?