Geko Ypres Rally (IRC), která se pojede 21. června připravuje zajímavé změny tratí.
Přestavba mírně zasáhne tradiční zkoušky jako jsou Kemmel a Heuvelland, ale hlavní změna nastane v tom, že pořadatel chystá dvě další, nové a extrémně technické zkoušky.
Nové zkoušky by měly posádky absolvovat už v pátek. Na jejich "stavbu" bude použito tradičních hrbolatých a úzkých asfaltových cest, které jsou v Belgii tradiční.
Rally bude i nadále zahrnovat dvě rychlostní zkoušky v regionu Lille Métropole, tedy u hranic s Francií. Nezmění se ani místo pro servis a zázení rally, které bude tradičně na náměstí v Ypres.
V roce 2011 bylo na programu 18 rychlostních zkoušek o celkové délce 297,1 km. Vítězem se stal domcí Freddy Loix s Fabií S2000, druhý byl Weijs také s Fabií a třetí polák Solowow. V rámic ERC byl třetí náš Antonín Tlusťák. Bouffier byl vyloučen, protože neprošel závěrečnou technickou kontrolou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.