Armindo Araujo by chtěl v následující soutěži, Rally Mexiko, dojet v nejlepší desítce a získat body. Ve Švédsku, které podle jeho slov není jeho oblíbenou soutěží, to bylo z jeho strany hlavně o získávání zkušeností (soutěž dokončil na 14. místě).
Araujo byl ve Švédsku druhým nejlépe umístěným jezdcem s Mini - 6 příček za domácím Patrikem Sandellem s dalším John Cooper Works WRC. Portugalec ale přiznává, že nedostatek zkušeností se soutěžením na sněhu ho dost brzdil.
"Jsem rád, že jsem se dostal až do cíle. Byla to pro mě velká výzva, protože sníh není můj oblíbený povrch, navíc s ním nemáme moc zkušeností. Během prvního dne jsme udělali několik měnších chyb, poté jsme měli problémy s výfukem a turbem. Celkově to byl ale dobrý víkend, hodně jsme se toho naučili o jízdě na sněhu a ledu," říká Portugalec.
"Je to pozitivní výsledek pro nás, MINI Team Portugal a MINI vůbec. Doufám, že v Mexiku získáme ještě lepší výsledek," pokračuje Armindo Araujo. Jezdec Mini zajel na sněhu nejlépe v roce 2010 (jeho poslední rok v PWRC), když byl v rámci skupiny třetí. Letos ho čekají starty s Mini John Cooper Works WRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?