Armindo Araujo by chtěl v následující soutěži, Rally Mexiko, dojet v nejlepší desítce a získat body. Ve Švédsku, které podle jeho slov není jeho oblíbenou soutěží, to bylo z jeho strany hlavně o získávání zkušeností (soutěž dokončil na 14. místě).
Araujo byl ve Švédsku druhým nejlépe umístěným jezdcem s Mini - 6 příček za domácím Patrikem Sandellem s dalším John Cooper Works WRC. Portugalec ale přiznává, že nedostatek zkušeností se soutěžením na sněhu ho dost brzdil.
"Jsem rád, že jsem se dostal až do cíle. Byla to pro mě velká výzva, protože sníh není můj oblíbený povrch, navíc s ním nemáme moc zkušeností. Během prvního dne jsme udělali několik měnších chyb, poté jsme měli problémy s výfukem a turbem. Celkově to byl ale dobrý víkend, hodně jsme se toho naučili o jízdě na sněhu a ledu," říká Portugalec.
"Je to pozitivní výsledek pro nás, MINI Team Portugal a MINI vůbec. Doufám, že v Mexiku získáme ještě lepší výsledek," pokračuje Armindo Araujo. Jezdec Mini zajel na sněhu nejlépe v roce 2010 (jeho poslední rok v PWRC), když byl v rámci skupiny třetí. Letos ho čekají starty s Mini John Cooper Works WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?