Nasser Al-Attiyah toho sice nemá s Citroënem DS3 WRC moc natestováno, ale i tak věří, že jeho premiéra ve Švédsku bude znamenat úspěšný start do jeho kampaně ve WRC.
Na 8 násobného mistra Středního východu čeká letos za volantem Citroënu 12 soutěží, ale také Olympijské hry v Londýně, kde bude reprezentovat svou zemi ve střelbě ze skeetu. Jeho příprava na Londýn již začala.
"Tvrdě na to trénuji. Před dvěma týdny jsem vyrovnal světový rekord se 150 přesnými zásahy. Na světě existují pouze 3 střelci, kteří tohle dokázali. Takže to před startem Olympiády není špatné," věří v úspěch bývalý vítěz Dakaru.
Ke startu ve Švédsku říká: "Je to začátek nového dobrodružství. Být členem nejlepšího týmu na světě po boku jezdců jako Sébastien Loeb a Mikko Hirovnen je pro mě velmi vzrušující. Doufám, že toho od nich hodně naučím. Ke Švédsku přistoupím s opatrností, protože moje zkušenosti se sněhem jsou velmi omezené. Obecně se dá říct, že pocit z jízdy je podobný jako na písku nebo šotolině. Ale jezdíte v opravdu vysokých rychlostech a právě to se musím naučit."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.