Eurosport Events se překvapivě stáhl z vyjednávání s FIA nejen kvůli budoucímu zhodnocení MS v rally, navíc se také rozloučil s možností televizní produkce.
Pro Mexiko a Švédsko je to šok. Dnes měl totiž Eurosport Events oznámit jak partnerům pořadatele MS, tak i sponzorům MS v rally, že na druhou a třetí soutěž MS nevysle žádné své spolupracovníky a nebude vysílat žádné televizní záběry z těchto podniků.
Za vším stojí krach jednání s mezi Eurosportem Events a FIA, která byla neúspěšná. Marně se obě strany snažily dohodnout o budoucí roli televizního producenta a promotéra. Problém prý nebyl jen v právech a svobodách budoucího promotéra, Eurosport Events ani prý nesouhlasil s tím, že by měl převzít některé lidi z produkčního týmu Nort One Sport.
FIA teď tedy musí hodně rychle jednat, aby její boj o nového promotéra a výrobce televizních záběrů neskončil fiaskem. Už za pět dní začíná rally ve Švédsku, která nemá doteď zajištěné televizní pokrytí. Teď se očekává nějaké stanovisko FIA, ale i výrobců zainteresovaných v šampionátu.
Na setkání funkcionářů FIA a zástupců Citroënu, Fordu, Mini a Volkswagenu, které proběhlo během posledního dne Rally Monte Carlo, byla vyjádřena podpora Eurosport Events. Všichni zúčastnění vycházeli z toho, že již od Švédska převezme někdo televizní výrobu a bude jí dělat až do konce sezony, což se ovšem zřejmě nestane.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?