Eurosport Events se překvapivě stáhl z vyjednávání s FIA nejen kvůli budoucímu zhodnocení MS v rally, navíc se také rozloučil s možností televizní produkce.
Pro Mexiko a Švédsko je to šok. Dnes měl totiž Eurosport Events oznámit jak partnerům pořadatele MS, tak i sponzorům MS v rally, že na druhou a třetí soutěž MS nevysle žádné své spolupracovníky a nebude vysílat žádné televizní záběry z těchto podniků.
Za vším stojí krach jednání s mezi Eurosportem Events a FIA, která byla neúspěšná. Marně se obě strany snažily dohodnout o budoucí roli televizního producenta a promotéra. Problém prý nebyl jen v právech a svobodách budoucího promotéra, Eurosport Events ani prý nesouhlasil s tím, že by měl převzít některé lidi z produkčního týmu Nort One Sport.
FIA teď tedy musí hodně rychle jednat, aby její boj o nového promotéra a výrobce televizních záběrů neskončil fiaskem. Už za pět dní začíná rally ve Švédsku, která nemá doteď zajištěné televizní pokrytí. Teď se očekává nějaké stanovisko FIA, ale i výrobců zainteresovaných v šampionátu.
Na setkání funkcionářů FIA a zástupců Citroënu, Fordu, Mini a Volkswagenu, které proběhlo během posledního dne Rally Monte Carlo, byla vyjádřena podpora Eurosport Events. Všichni zúčastnění vycházeli z toho, že již od Švédska převezme někdo televizní výrobu a bude jí dělat až do konce sezony, což se ovšem zřejmě nestane.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.