Toni Gardemeister a jeho tým TGS Worldwide doufají v další sezonu v šampionátu IRC. Jenže tato vize se zkomplikovala, když Tonimu odřekl jeden ze sponzorů.
Bývalý tovární jedec Škody, Fordu a nebo Suzuki letos odstartoval do 8 soutěží IRC se Škodou Fabia S2000 svého privátního týmu TGS Worldwide. Finovi a jeho spolujezdci, Tapio Suominenovi, se podařilo získat body při každém startu. Jenže teď se Toni ocitl v nezáviděnihodné situaci, když mu odřekl jeho hlavní sponzor a pro pokračovaní v IRC musí najít náhradu.
"Bohužel nás náš hlavní sponzor minulý týden informoval, že už nás v nové sezoně podporovat nebude. Teď se snažíme zajistit nového sponzora kdekoliv. Jsme připraveni odstartovat do nové sezony a konečně dosáhnout našeho cíle: podia v IRC. Auto přešlo kompletní repasí a teď je ve skvělém stavu. Není snadné zajistit rozpočet v období Vánoc, kdy už většina společností svoje plány na nový rok sestavila, ale budeme se snažit," říká Gardemeister.
Jezdec také připustil, že by svoje auto pronajímal nějakému mladému pilotovi, kdyby se někdo s dostatečným rozpočtem objevil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?