Na Kypru Al-Attiyah hrdě oznámil, že se stane od roku 2012 týmovým kolegou Sébastiena Loeba, i přesto, že u Citroënu nic o tomto plánu Katařana neví. Francouzi odmítají tyto ambiciózní plány.
Nasser Al-Attiyah má sen. Moc rád by v roce 2012 nastoupil ke všem soutěžím kalendáře WRC s továrním vozem od Citroënu. Během finále IRC na Kypru hrdě oznámil, že jeho rodný Katar tyto plány podporuje a po vzoru Abu Dhabi se stane i on sponzorem týmu ve WRC.
"Stanu se třetím jezdcem vedle Loeba a Hirvonena. Tým se bude jmenovat Citroën Total Qatar World Rally Team," vysvětloval Nasser.
Jenže na prezentaci Citroënu ve středu, kde byl Mikko Hirvonen oznámen jako druhý jezdec (viz zde), nepadla o tématu Al-Attiyah a Katar ani zmínka. "Viděli jsme ho pouze jednou, ale nic z toho nevzešlo. Nebylo nic podepsáno," říká pro AFP mluvčí týmu.
Termín pro zapsání do MS je do 12. prosince. Nejpozději tehdy bude známé, jestli Nasser dokáže svoje plány na starty ve WRC v roce 2012 spojit s nějakým týmem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?