Jari-Matti Latvala a Henning Solberg uzavřeli dohodu. Tovární jezdec Fordu, Jari-Matti Latvala, pomohl s nastavením Fiesty RS WRC ve Walesu Henningovi, což mu zajistilo novou přítelkyni.
Henning Solberg se po Rally GB usmíval od ucha k uchu. Třetí místo znamená pro Nora nejlepší výsledek v MS od Polska 2009. S nadšením odpověděl na velmi zábavné závěrečné tiskové konferenci na všechny dotazy novinárů. Jen dodejme, že na této konferenci se sešli dva jezdci, kteří ani nevěděli, jestli ve Walesu vůbec odstartují.
"Už od rána (nedělního, pozn. red.) jsem sváděl krásný souboj s Krisem. Na všech zkouškách byl o hodně rychlejší. Snažil jsem se zůstat v klidu a zajíždět dobré časy," popisoval svůj poslední den ve Velké Británii Solberg, když ho přerušil Mads Ostberg: "Ale on vůbec nebyl v klidu!" Solberg reagoval: "Byl jsem naprosto v klidu. Snažil jsem se neudělat žádnou hloupost." Teď se zapojil i vítěz, Jari-Matti Latvala: "Ale byl nervózní, opravdu nervózní." Slovo převzal Mads: "O Henningovi byste měli vědět jednu věc, když mluví o diferenciálech, pružinách a nebo setupu, tak je nervózní. Ještě nikdy o těchto věcech nemluvil, takže jsme věděli, že je zde problém." Solberg se nenechal zahanbit a pokračoval: "Dobré bylo, že za mnou přišli tihle mladí, zvláště pak Jari-Matti, a řekli mi, co bych měl udělat. Za odměnu já pomůžu Jarimu-Mattimu najít si novou přítelkyni."
Henning letos zažil vrcholy i pády...
Solberg teď doufá, že se mu podaří sehnat potřebný rozpočet na příští rok. Na otázku, jestli pojede v příštím roce s Fordem, odpověděl s odzbrojující upřímností: "Myslím, že žádný jiný tým by mi nebyl schopný nabídnout tolik peněz (smích). Myslím, že u Fordu zůstanu. Rozhodnutí by mělo padnout před Vánocemi. Malcolm mi před nimi vždy zavolá, do té doby potřebuji mít přislíbené sponzory."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?