Jari-Matti Latvala a Henning Solberg uzavřeli dohodu. Tovární jezdec Fordu, Jari-Matti Latvala, pomohl s nastavením Fiesty RS WRC ve Walesu Henningovi, což mu zajistilo novou přítelkyni.
Henning Solberg se po Rally GB usmíval od ucha k uchu. Třetí místo znamená pro Nora nejlepší výsledek v MS od Polska 2009. S nadšením odpověděl na velmi zábavné závěrečné tiskové konferenci na všechny dotazy novinárů. Jen dodejme, že na této konferenci se sešli dva jezdci, kteří ani nevěděli, jestli ve Walesu vůbec odstartují.
"Už od rána (nedělního, pozn. red.) jsem sváděl krásný souboj s Krisem. Na všech zkouškách byl o hodně rychlejší. Snažil jsem se zůstat v klidu a zajíždět dobré časy," popisoval svůj poslední den ve Velké Británii Solberg, když ho přerušil Mads Ostberg: "Ale on vůbec nebyl v klidu!" Solberg reagoval: "Byl jsem naprosto v klidu. Snažil jsem se neudělat žádnou hloupost." Teď se zapojil i vítěz, Jari-Matti Latvala: "Ale byl nervózní, opravdu nervózní." Slovo převzal Mads: "O Henningovi byste měli vědět jednu věc, když mluví o diferenciálech, pružinách a nebo setupu, tak je nervózní. Ještě nikdy o těchto věcech nemluvil, takže jsme věděli, že je zde problém." Solberg se nenechal zahanbit a pokračoval: "Dobré bylo, že za mnou přišli tihle mladí, zvláště pak Jari-Matti, a řekli mi, co bych měl udělat. Za odměnu já pomůžu Jarimu-Mattimu najít si novou přítelkyni."
Henning letos zažil vrcholy i pády...
Solberg teď doufá, že se mu podaří sehnat potřebný rozpočet na příští rok. Na otázku, jestli pojede v příštím roce s Fordem, odpověděl s odzbrojující upřímností: "Myslím, že žádný jiný tým by mi nebyl schopný nabídnout tolik peněz (smích). Myslím, že u Fordu zůstanu. Rozhodnutí by mělo padnout před Vánocemi. Malcolm mi před nimi vždy zavolá, do té doby potřebuji mít přislíbené sponzory."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.