V příštím roce se mladí talenti, kteří se budou účastnit WRC Akademie, objeví v Portugalsku, Řecku, Finsku, Německu, Francii a ve Španělsku.
První sezona WRC Akademie se pomalu ale jistě blíží do cíle, i když o jejím vítězovi se rozhodne až na finálovém závodu ve Walesu. Organizátoři série už zveřejnili kalendář pro příští rok. Z toho vyplívá, že už se nepojede v Itálii a ve Walesu. Místo toho se mladíci podívají do Řecka a Španělska. Začínat se bude v Portugalsku a končit ve Španělsku.
"Díky zveřejnění kalendáře mohou začít současní, ale i potencionální účastníci s přípravami na příští rok. Určitě uvidíme některé z těch, kteří se účastnili i letos, jak budou bojovat o sponzorskou dotaci ve výši 500 000 eur, ale snad i nové mladíky," říká šéf WRC Akademi Marc de Jong.
Kalendář na rok 2012:
30. 3. - 1. 4. Rally Portugal
25. 5. - 27. 5. Rally Acropolis
3. 8. - 5. 8. Rally Finland
24. 8. - 26. 8. Rally Deutschland
5. 10. - 7. 10. Rally de France
2. 11. - 4. 11. Rally Spain
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?