Nová verze ochranného rámu Citroënu DS3 WRC zajímá soupeře. Kdy novinka přišla a proč jí byla dána primární homologace?
Finále sezony bude zajímavé. Citroën si ve Španělsku zajistil mistrovský titul, ale boj o jezdecký titul mezi Sébastienem Loebem a Mikkem Hirvonenem je stále otevřený. Teď konkurence Citroënu dostává další zásah, anglická média anonymně poukazují na jisté změny na voze DS3 WRC.
"Před dvěma měsíci jsme viděli, že má Citroën nový ochranný rám," říká zdroj Autosportu. "To se však neudálo přes běžný homologační proces a Citroën nevyužil ani žádného žolíka. Na FIA byly vzneseny nějaké dotazy, že by měla Citroën potrestat, nicméně tyto nové prvky měly být obsaženy již v oreginální homologaci vozu. To je ale nějaké bláznivé, jak tomu tedy opravdu je? Jde o povinnost týmů, které mají znát pravidla."
Na FIA tak nevidí žádný další důvod pro jednání: "Ochranný rám Citroënu patří k homologaci," říká tiskový mluvčí. Technický šéf Citroënu, Xavier Mestelan-Pinon, se k tomu vyjádřil jen krátce: "Naše ochranné rámy byly plně homologovány FIA."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?