Server MaxRally přišel s exkluzivní informací, že nové Polo R WRC je již kompletně postaveno a vyrazilo k prvním testům.
Za volantem byl testovací jezdec wolfsburgské automoblky, Dieter Depping. 45letý pilot, který se narodil v Hannoveru a pro VW získal 6. místo na Dakaru 2009, jezdil s Polem R WRC v Německu v průběhu tohoto měsíce.
Šéf VW pro motorsport, Kris Nissen, byl velmi opatrný ohledně slov k prvnímu testu. Řekl však, že byl s prvními kilometry nového vozu spokojen: "První Polo R WRC začalo právě tento týden jezdit. Je moc brzy na to, abych mohl říct, že jsem spokojen, ale byl jsem potěšen tím, že jsme neměli žádný problém. Každý v týmu odvádí skvělou práci a i proto dodržujeme časový plán."
Všeobecně se očekává, že se brzy do vozu posadí také dvojnásobný světový šampion rally, Carlos Sainz. Dalším, kdo by se mohl na vývoji vozu podílet, by mohl být nejlepší jezdec Škodovky, Juho Hänninen.
zdroj: www.maxrally.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?