Šéf Citroënu, Olivier Quesnel, označil rychlost Hirvonena na šotolině za největší nebezpečí v zisku osmého světového titulu pro Sébastiena Loeba.
V kalendáři MS zbývají už jen dvě rally, ve Španělsku (od 20. do 23. října) a ve Walesu (od 10. do 13. listopadu). První tři piloty průběžného pořadí - Sébastiena Loeba, Mikku Hirvonena a Sébastiena Ogiera - dělí pouze 3 body.
Jezdec Fordu do Španělska jede se stejným bodovým kontem jako jednička Citroënu a otevřeně promluvil o své strategii: "Musíme jet naplno. Kdybychom ve Španělsku vyhráli, tak by to pro finále sezony ve Walesu vypadalo hodně zajímavě," říká Fin, který před dvěma lety ve Walesu ztratil titul o jediný bod na úkor Seba Loeba.
Trochu rozdílně to vidí v táboře Citroënu. "Mikko bude ve Walesu hodně rychlý," říká týmový šéf, Olivier Quesnel. Soutěž ve Španělsku se pojede jeden den na šotolině a zbývající dvě etapy budou na asfaltu, zatímco rally ve Walesu bude klasickou šotolinovou soutěží.
Na zatím poslední šotolinové soutěži, která se jela v Austrálii, Hirvonen vyhrál, musíme však dodat, že zde profitoval z výpadku jak Loeba tak i Ogiera. O titulu by také mohlo rozhodnout, zda-li se budou dva Francouzi ve francouzském týmu obírat vzájemně o body, nebo jestli bude Ogier poslušně plnit roli týmové dvojky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?