VIDEO:Netradiční posádky míří na podnik slovinského mistrovství, který se jede již o víkendu.
Slovinská soutěž se uskuteční 14. - 15. října 2011 ve slovinské Idriji. Trať měří celkem 281,85 km, obsahuje 7 rychlostních zkoušek na čtyřech úsecích (75,60 km).
Předběžná startovní listina obsahuje 67 dvojic, startovní číslo jedna má Martin Prokop s Alenou Benešovou, trojka patří Romanu Krestovi s Tomášem Kašpárkem a mistrovskou Fabií, startovní číslo 40 má Josef Peták s Janem Tománkem a 41 Michael Honda a Lydie Vičíková.
Celé trio Prokop, Peták a Honda startují pod hlavičkou Hroch Rally teamu a jejich sportovním náčiním bude pohárové vozidlo Zastava Yugo.
Seznam přihlášených ZDE
Oficiální stránky soutěžě ZDE
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?