Petter Solberg byl dodatečně vyloučen z výsledků rally ve Francii. Díky tomu se na třetí místo posouvá Mikko Hirvonen.
Šampionát se tak stává ještě více otevřeným, Mikko Hirvonen se totiž díky rozhodnutí od "zeleného stolu" posová na třetí místo. Stává se tak na úkor Pettera Solberga, který byl komisaři dodatečně vyloučen. Důvodem vyloučení je, že jeho Citroën DS3 WRC po soutěži neměl minimální váhu, kterou musí každé WRC mít.
Minimální váha vozu WRC je 1200 kg, jeho Citroën měl jen 1196 kg. Tým Pettera Solberga proti tomuto rozhodnutí nemá žádnou námitku. To tedy znamená, že se všichni od čtvrtého místa dále posouvají o jednu příčku výše - tedy především Mikko Hirvonen.
Hirvonen je tak v bodování mezi jezdci na prvním místě společně se Sébastienem Loebem, když oba mají 196 bodů. Francouz však dokázal letos vyhrát více soutěží (4 oproti 2). Do konce sezony zbývají ještě dvě rally - ve Španělsku a ve Velké Británii.
"Je to škoda, když získáte jednu pozici díky smůle konkurentů, ale v této části sezony se počítá každý bod. Do další soutěže ve Španělsku jdeme se stejným bodovým kontem. Před námi jsou ještě dvě soutěže, vše je otevřené. Chtěl bych ve Španělsku být v top formě a očekávám velkou bitvu ve finále," říká Hirvonen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?