Ford připustil, že v závěru Rally v Alsasku přistoupí k aplikaci týmové režie, aby dostal Mikku Hirvonena před Jariho-Mattiho Latvalu. Jednička Fordu může totiž značce na konci roku přinést titul mistra světa.
Díky odstoupení Loeba v první etapě pro selhání motoru v jeho DS3 WRC se opět otevřela šance pro Mikku Hirvonena, aby získal svůj úvodní titul v MS. Momentálně by Hirvonen za 5. místo, které drží po 2. etapě, získal 10 bodů. Pokud by ho ale Latvala pustil na 4. příčku a navíc by se Mikkovi podařilo vyhrát Power Stage (3 bonusové body), tak by měl Fin stejně bodů jako Loeb.
"Jari-Matti už nemá šanci získat letos titul, Mikko ano. Díky výměně pozic by se Mikkovi mohla otevřít cesta k titulu. Vypadá to, že nás čeká velmi napínavý konec sezony," říká šéf Fordu, Malcolm Wilson.
Jezdcům Fordu pomohla nehoda Krise Meekea na RZ13, v té době jel na 5. místě. Jeho Mini uklouzlo na vytahané šotolině na narazilo do stromu. Vůz je navíc natolik poškozený, že jej ani nebude možné do soutěže vrátit v rámci Super Rally.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?