Ford připustil, že v závěru Rally v Alsasku přistoupí k aplikaci týmové režie, aby dostal Mikku Hirvonena před Jariho-Mattiho Latvalu. Jednička Fordu může totiž značce na konci roku přinést titul mistra světa.
Díky odstoupení Loeba v první etapě pro selhání motoru v jeho DS3 WRC se opět otevřela šance pro Mikku Hirvonena, aby získal svůj úvodní titul v MS. Momentálně by Hirvonen za 5. místo, které drží po 2. etapě, získal 10 bodů. Pokud by ho ale Latvala pustil na 4. příčku a navíc by se Mikkovi podařilo vyhrát Power Stage (3 bonusové body), tak by měl Fin stejně bodů jako Loeb.
"Jari-Matti už nemá šanci získat letos titul, Mikko ano. Díky výměně pozic by se Mikkovi mohla otevřít cesta k titulu. Vypadá to, že nás čeká velmi napínavý konec sezony," říká šéf Fordu, Malcolm Wilson.
Jezdcům Fordu pomohla nehoda Krise Meekea na RZ13, v té době jel na 5. místě. Jeho Mini uklouzlo na vytahané šotolině na narazilo do stromu. Vůz je navíc natolik poškozený, že jej ani nebude možné do soutěže vrátit v rámci Super Rally.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?