Sébastien Loeb se obává, že už do bojů o mistrovské body poté, co ho zradil motor, nezasáhne.
"Poškodil se motor. Rozsvítil se alarm tlaku oleje, takže jsme se ptali týmu přes vysílačku, co máme dělat. Motor začal ztrácet výkon, pokud selhal, tak se obávám, že to bude konec v soutěži," popisuje v servisu Loeb. Jezdec Citroënu naposledy soutěž nedokončil v červnu 2009.
"Zatím nevíme, jak moc velké poškození motoru je. Pokračovat jsem ale nemohl, zničil bych ho úplně. Možná nám pouze vytekl olej, ale já osobně moc nevěřím tomu, že to bude jednoduchá oprava. Nemyslím si, že bychom mohli zítra pokračovat," zakončil smutný Sébastien, který vyhrává tituly v MS pravidelně od roku 2004.
Francouz měl před startem rally náskok 15 bodů před Mikkou Hirvonenem. Mikko by tedy tento náskok mohl stáhnout. Navíc se do hry o titul může vrátit i druhý jezdec Citroënu, Sébastien Ogier, který momentálně vede. Pokud by soutěž vyhrál a vyhrál i Power Stage, tak by za Loebem zaostával pouze o 1 bod.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?