Sébastien Loeb se obává, že už do bojů o mistrovské body poté, co ho zradil motor, nezasáhne.
"Poškodil se motor. Rozsvítil se alarm tlaku oleje, takže jsme se ptali týmu přes vysílačku, co máme dělat. Motor začal ztrácet výkon, pokud selhal, tak se obávám, že to bude konec v soutěži," popisuje v servisu Loeb. Jezdec Citroënu naposledy soutěž nedokončil v červnu 2009.
"Zatím nevíme, jak moc velké poškození motoru je. Pokračovat jsem ale nemohl, zničil bych ho úplně. Možná nám pouze vytekl olej, ale já osobně moc nevěřím tomu, že to bude jednoduchá oprava. Nemyslím si, že bychom mohli zítra pokračovat," zakončil smutný Sébastien, který vyhrává tituly v MS pravidelně od roku 2004.
Francouz měl před startem rally náskok 15 bodů před Mikkou Hirvonenem. Mikko by tedy tento náskok mohl stáhnout. Navíc se do hry o titul může vrátit i druhý jezdec Citroënu, Sébastien Ogier, který momentálně vede. Pokud by soutěž vyhrál a vyhrál i Power Stage, tak by za Loebem zaostával pouze o 1 bod.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?