Výlet Daniela Oliveiry do Austrálii měl pro všechny týmy využívající speciály Mini WRC smysl. Na jeho voze se také objevily nové updaty.
Tovární tým Mini do Austrálie nakonec nejel, i přesto se na nové trati objevil jeden speciál John Cooper Works WRC. Daniel Oliviera jezdící za Brazil World Rally Team se na soutěži objevil, do cíle však bohužel nedojel. Sbíral však drahocenná data do budoucnosti, ze kterých mohou čerpat všechny týmy Mini.
"Tovární tým se letos účastní pouze některých soutěží. Je tedy velké plus pro všechny Mini týmy, že Daniel jel v Austrálii. Pro jednoho jezdce s jedním autem je to složité, když máte jet kompletně novou rally. Pokud by se soutěž znovu jela v Coffs Harbour, pak jsme dobře připravení a víme, co můžeme čekat," říká týmový manažer, Paul Howarth pro wrc.com.
Daniel na loňské Ypres v Peugeotu 207 S2000
"Krom toho jsme na autě testovali nějaké nové věci. Daniel odvedl dobrou práci a odjel tolik kilometrů, kolik bylo jen možné. To mu pomohlo v jeho vývoji jako jezdce, ale pomohlo to také týmu, protože nasbíral různá důležitá data."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?