Výlet Daniela Oliveiry do Austrálii měl pro všechny týmy využívající speciály Mini WRC smysl. Na jeho voze se také objevily nové updaty.
Tovární tým Mini do Austrálie nakonec nejel, i přesto se na nové trati objevil jeden speciál John Cooper Works WRC. Daniel Oliviera jezdící za Brazil World Rally Team se na soutěži objevil, do cíle však bohužel nedojel. Sbíral však drahocenná data do budoucnosti, ze kterých mohou čerpat všechny týmy Mini.
"Tovární tým se letos účastní pouze některých soutěží. Je tedy velké plus pro všechny Mini týmy, že Daniel jel v Austrálii. Pro jednoho jezdce s jedním autem je to složité, když máte jet kompletně novou rally. Pokud by se soutěž znovu jela v Coffs Harbour, pak jsme dobře připravení a víme, co můžeme čekat," říká týmový manažer, Paul Howarth pro wrc.com.
Daniel na loňské Ypres v Peugeotu 207 S2000
"Krom toho jsme na autě testovali nějaké nové věci. Daniel odvedl dobrou práci a odjel tolik kilometrů, kolik bylo jen možné. To mu pomohlo v jeho vývoji jako jezdce, ale pomohlo to také týmu, protože nasbíral různá důležitá data."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?