Šéf týmu Prodrive, David Richards, řekl, že tým Mini rozhodně nehodlá usnout na vavřínech a po zisku pódia z Německa hodlá dále tvrdě pracovat.
Španělský jezdec, Dani Sordo, získal již při třetím oficiálním nasazení nové zbraně týmu Prodrive, John Cooper Works WRC, podiové umístění. Nicméně šéf týmu, David Richards řekl, že jeho tým z Banbuary bude dále pokračovat v tvrdé práci.
"Tento výsledek pro nás určil laťku, samozřejmě, že ano. Ale tým nechce přestat pracovat. Musíme toho ještě hodně udělat. Jsou zde ještě oblasti, na kterých musíme zapracovat před dalším závodem, ale je to jednoznačně fantastický výsledek," říká Richards. ¨
I Dani Sordo připouští, že zisk dalšího třetího místa bude na zbývajících třech rally, které jsou v programu Mini pro tuto sezonu - Mini nejede do Australie, těžký. "Budu se snažit o další podium, ale bude to těžké. Nemyslím si, že by bylo letos možné vyhrát. Auto bylo fantastické a toto je výborný výsledek pro tým. Víme, že musíme udělat ještě hodně práce a víme také, kde zapracovat, takže tu není o čem se bavit. Šasi a zavěšení jsou na tomto autě absolutně fantastické. Mám rád tuto soutěž," říká Španěl.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?