Pavel Valoušek a Zdeněk Hrůza havarovali na RZ 3 na Barum Czech Rally Zlín 2011. Cesta úřadujících mistrů republiky skončila na RZ Pindula po nárazu do stromu. Posádka vyvázla bez vážnějších zranění. Přestože se jednalo o jezdeckou chybu, vedení týmu Peugeot Delimax Total vyjádřilo posádce pokračující důvěru.
Pouze dva a půl kilometru ujela posádka Valoušek – Hrůza na RZ 3 Pindula. Na rychlém uskákaném úseku auto ztratilo přilnavost a vylétlo ze stopy. Jezdec Pavel Valoušek už drobný smyk nestačil zkorigovat a s rychle rozjetým peugeotem vylétl mimo trať do lesního porostu. Výsledkem byl těžký náraz levé přední části do stromu. Posádka vyvázla bez vážnějších zranění - Pavel Valoušek má po zákroku v nemocnici zasádrovanou levou ruku, pravou ruku mu sešili. Zdeněk Hrůza je na pozorování kvůli naraženým zádům.„Udělal jsem jezdeckou chybu. Mrzí mě, že naše účinkování na Barumce skončilo tak rychle. Chtěl bych se velmi omluvit celému týmu i všem fanouškům a doufám, že budeme fit na Příbram.“ vzkázal Pavel Valoušek.Za Peugeot Česká republika se k Barum Rally 2011 vyjadřuje marketingový ředitel David Gendry: „Pavel se Zdeňkem jsou na Barum Rally součástí Peugeot Sport, kterému zůstávají ve hře ještě tři posádky, takže z pohledu značky Peugeot není nic ztraceno. Pavel udělal jezdeckou chybu. To ale k rally patří. Přesto mu Peugeot Česká republika a i další partneři zainteresovaní na projektu Peugeot Delimax Total Teamu vyjadřují plnou podporu.“ komentuje situaci David Gendry, marketingový ředitel společnosti Peugeot ČR. Tým bude veřejnost prostřednictvím své mluvčí Radky Matthey informovat o vývoji zdravotního stavu posádky.Doplňující informace o zdravotním stavu posádky: Pavel Valoušek zůstává v nemocnici ve Zlíně. Kromě zranění rukou se bohužel prokázala ještě naštípnutá klíční kost. Zdeněk Hrůza byl dnes ráno z nemocnice propuštěn.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?