Pavel Valoušek a Zdeněk Hrůza havarovali na RZ 3 na Barum Czech Rally Zlín 2011. Cesta úřadujících mistrů republiky skončila na RZ Pindula po nárazu do stromu. Posádka vyvázla bez vážnějších zranění. Přestože se jednalo o jezdeckou chybu, vedení týmu Peugeot Delimax Total vyjádřilo posádce pokračující důvěru.
Pouze dva a půl kilometru ujela posádka Valoušek – Hrůza na RZ 3 Pindula. Na rychlém uskákaném úseku auto ztratilo přilnavost a vylétlo ze stopy. Jezdec Pavel Valoušek už drobný smyk nestačil zkorigovat a s rychle rozjetým peugeotem vylétl mimo trať do lesního porostu. Výsledkem byl těžký náraz levé přední části do stromu. Posádka vyvázla bez vážnějších zranění - Pavel Valoušek má po zákroku v nemocnici zasádrovanou levou ruku, pravou ruku mu sešili. Zdeněk Hrůza je na pozorování kvůli naraženým zádům.„Udělal jsem jezdeckou chybu. Mrzí mě, že naše účinkování na Barumce skončilo tak rychle. Chtěl bych se velmi omluvit celému týmu i všem fanouškům a doufám, že budeme fit na Příbram.“ vzkázal Pavel Valoušek.Za Peugeot Česká republika se k Barum Rally 2011 vyjadřuje marketingový ředitel David Gendry: „Pavel se Zdeňkem jsou na Barum Rally součástí Peugeot Sport, kterému zůstávají ve hře ještě tři posádky, takže z pohledu značky Peugeot není nic ztraceno. Pavel udělal jezdeckou chybu. To ale k rally patří. Přesto mu Peugeot Česká republika a i další partneři zainteresovaní na projektu Peugeot Delimax Total Teamu vyjadřují plnou podporu.“ komentuje situaci David Gendry, marketingový ředitel společnosti Peugeot ČR. Tým bude veřejnost prostřednictvím své mluvčí Radky Matthey informovat o vývoji zdravotního stavu posádky.Doplňující informace o zdravotním stavu posádky: Pavel Valoušek zůstává v nemocnici ve Zlíně. Kromě zranění rukou se bohužel prokázala ještě naštípnutá klíční kost. Zdeněk Hrůza byl dnes ráno z nemocnice propuštěn.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.