Pavel Valoušek a Zdeněk Hrůza havarovali na RZ 3 na Barum Czech Rally Zlín 2011. Cesta úřadujících mistrů republiky skončila na RZ Pindula po nárazu do stromu. Posádka vyvázla bez vážnějších zranění. Přestože se jednalo o jezdeckou chybu, vedení týmu Peugeot Delimax Total vyjádřilo posádce pokračující důvěru.
Pouze dva a půl kilometru ujela posádka Valoušek – Hrůza na RZ 3 Pindula. Na rychlém uskákaném úseku auto ztratilo přilnavost a vylétlo ze stopy. Jezdec Pavel Valoušek už drobný smyk nestačil zkorigovat a s rychle rozjetým peugeotem vylétl mimo trať do lesního porostu. Výsledkem byl těžký náraz levé přední části do stromu. Posádka vyvázla bez vážnějších zranění - Pavel Valoušek má po zákroku v nemocnici zasádrovanou levou ruku, pravou ruku mu sešili. Zdeněk Hrůza je na pozorování kvůli naraženým zádům.„Udělal jsem jezdeckou chybu. Mrzí mě, že naše účinkování na Barumce skončilo tak rychle. Chtěl bych se velmi omluvit celému týmu i všem fanouškům a doufám, že budeme fit na Příbram.“ vzkázal Pavel Valoušek.Za Peugeot Česká republika se k Barum Rally 2011 vyjadřuje marketingový ředitel David Gendry: „Pavel se Zdeňkem jsou na Barum Rally součástí Peugeot Sport, kterému zůstávají ve hře ještě tři posádky, takže z pohledu značky Peugeot není nic ztraceno. Pavel udělal jezdeckou chybu. To ale k rally patří. Přesto mu Peugeot Česká republika a i další partneři zainteresovaní na projektu Peugeot Delimax Total Teamu vyjadřují plnou podporu.“ komentuje situaci David Gendry, marketingový ředitel společnosti Peugeot ČR. Tým bude veřejnost prostřednictvím své mluvčí Radky Matthey informovat o vývoji zdravotního stavu posádky.Doplňující informace o zdravotním stavu posádky: Pavel Valoušek zůstává v nemocnici ve Zlíně. Kromě zranění rukou se bohužel prokázala ještě naštípnutá klíční kost. Zdeněk Hrůza byl dnes ráno z nemocnice propuštěn.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?