Seb Loeb řekl, že zůstal u Citroënu proto, že nebyl ochotný zahodit deset let práce u Citroënu pro jeden rok závodění s Volkswagenem. To byl hlavní důvod, proč podepsal nový dvouletý kontrakt u Citroënu.
"Z marketingového hlediska jsme v uplynulých dvou letech udělali dobrou práci. Moje image a image Citroënu jsou spojovány. Takže jsem to vše nechtěl zahodit pro kvůli jednomu roku u VW. Bylo to však těžké rozhodování a Volkwagen se hodně snažil, aby mě získal. Možná, pokud by doba u VW mohla být delší, tak by to mohlo dopadnout jinak. Ale pro mě je velmi těžké momentálně přemýšlet o budoucnosti dále jak horizontu dvou let," říká Loeb.
I když současnému mistru světa bude po vypršení jeho kontraktu v roce 2013 již 39 let, tak se brání vyloučit své další setrvání v seriálu. "Nikdy nevíte, jak se budete cítit v budoucnosti. Momentálně si myslím, že to bude můj poslední kontrakt, ale už několik sezon říkám, že ta příští bude už poslední."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?