Seb Loeb řekl, že zůstal u Citroënu proto, že nebyl ochotný zahodit deset let práce u Citroënu pro jeden rok závodění s Volkswagenem. To byl hlavní důvod, proč podepsal nový dvouletý kontrakt u Citroënu.
"Z marketingového hlediska jsme v uplynulých dvou letech udělali dobrou práci. Moje image a image Citroënu jsou spojovány. Takže jsem to vše nechtěl zahodit pro kvůli jednomu roku u VW. Bylo to však těžké rozhodování a Volkwagen se hodně snažil, aby mě získal. Možná, pokud by doba u VW mohla být delší, tak by to mohlo dopadnout jinak. Ale pro mě je velmi těžké momentálně přemýšlet o budoucnosti dále jak horizontu dvou let," říká Loeb.
I když současnému mistru světa bude po vypršení jeho kontraktu v roce 2013 již 39 let, tak se brání vyloučit své další setrvání v seriálu. "Nikdy nevíte, jak se budete cítit v budoucnosti. Momentálně si myslím, že to bude můj poslední kontrakt, ale už několik sezon říkám, že ta příští bude už poslední."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?