Seb Loeb řekl, že zůstal u Citroënu proto, že nebyl ochotný zahodit deset let práce u Citroënu pro jeden rok závodění s Volkswagenem. To byl hlavní důvod, proč podepsal nový dvouletý kontrakt u Citroënu.
"Z marketingového hlediska jsme v uplynulých dvou letech udělali dobrou práci. Moje image a image Citroënu jsou spojovány. Takže jsem to vše nechtěl zahodit pro kvůli jednomu roku u VW. Bylo to však těžké rozhodování a Volkwagen se hodně snažil, aby mě získal. Možná, pokud by doba u VW mohla být delší, tak by to mohlo dopadnout jinak. Ale pro mě je velmi těžké momentálně přemýšlet o budoucnosti dále jak horizontu dvou let," říká Loeb.
I když současnému mistru světa bude po vypršení jeho kontraktu v roce 2013 již 39 let, tak se brání vyloučit své další setrvání v seriálu. "Nikdy nevíte, jak se budete cítit v budoucnosti. Momentálně si myslím, že to bude můj poslední kontrakt, ale už několik sezon říkám, že ta příští bude už poslední."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?