Sebastien Loeb zůstane u Citroënu minimálně do konce roku 2013. S francouzskou značkou podepsal nový dvouletý kontrakt.
Protože celou svoji dosavadní kariéru strávil Seb Loeb u Citroënu, tak se hodně věřilo spekulacím, podle kterých měl sedminásobný světový šampion po této sezoně odejít k VW. Nicméně podkud chtěl mít jistotu, že zůstane i nadále na špici světového šampionátu, tak neměl jinou možnost než zůstat u Citroënu.
"S příchodem dalších značek do šampionátu, se soutěžení zde stane mnohem složitějším. Od roku 2012 tu také budou určité změny pravidel, zvláště ta o pořadí na startu soutěže. Abych mohl se všemi i nadále bojovat, tak jsem se rozhodl vložit svoji důvěru v Citroën, tedy do týmu, který velmi dobře znám, znám i náš speciál, Citroën DS3 WRC," říká Loeb.
Frederic Banzet, generální manažer Citroënu: "Sebastien Loeb je skvělý ambasador pro naši značku. Dnes jsou jeho image a naše blízce spojovány. Představuje odvahu, soutěžního ducha a lásku ke sportu. To je pro nás velmi důležité. Jsme rádi za jeho loajalitu k Citroënu a také za to, že bude pokračovat v týmu, který ho podporoval už od jeho debutu."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?