Strhujúci boj o víťazstvo doslova o desatiny sekúnd – to bol spoločný jav na posledných dvoch podujatiach slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011.
Strhujúci boj o víťazstvo doslova o desatiny sekúnd – to bol spoločný jav na posledných dvoch podujatiach slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011. Jednou zo zúčastnených posádok do už spomínaného súboja bol Melico Racing Team a posádka Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič jazdiaca na Mitsubishi Lancer WRC. Bude takýto boj pokračovať aj koncom tohto týždňa v poľskom Rzeszowe ?
"Posledné dve podujatia v Topoľčanoch, ale aj v Lubeníku boli naozaj nádherné. Jaro s Rišom bojovali s najbližšou konkurenciou o víťazstvo naozaj o centimetre. Jeden krát bola úspešnejšia naša posádka, druhý konkurencia. V Rzeszowe. Sa na štart postavíme opäť v pôvodnom zložení, čiže za volantom bude Jaro, na sedadle spolujazdca Richard a všetko sa to bude odvíjať v spolupráci s Mitsubishi Lancer WRC05. V minulom roku sa nám na tunajšej súťaži darilo, po oba dva súťažné dni sme vybojovali druhé miesto v rámci bodovania slovenského šampionátu a navyše sme v celkovom hodnotení skončili v ťažkej poľskej konkurencii na piatom mieste. V Rzeszowe nás tento rok čakajú nové rýchlostné skúšky, ktoré sa vraj doposiaľ ešte nejazdili, čo je fajn. Sme už tu, a to aj napriek nie celkom dobrému pocitu z vyhrážok, ktoré boli na našu adresu smerované po víťazstve na Rally Tribeč. Určite sa budeme snažiť vybojovať čo najviac bodov do šampionátu DMACK Tyres Rally 2011, po Lubeníku sme totiž ešte stále v hre o titul,“ zhodnotil situáciu manažér Melico Racing Teamu, Erik Melichárek.
Súťaž pod názvom 20. Rajd Rzeszowski odštartuje vo štvrtok podvečer slávnostným predstavením posádok na námestí v Rzeszowe. V piatok sa bude konať päť rýchlostných skúšok a v sobotu šesť. Víťaza súťaže privítajú diváci na cieľovej rampe v sobotu o 17-tej hodine.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.