Melico Racing Team na 20. Rajd Rzeszowski

Melichárek, Jaroslav
Melichárek, Jaroslav, foto: Ecce Rally
Miroslav Majláth 4. srpna 2011 21:59
Sdílej:

Strhujúci boj o víťazstvo doslova o desatiny sekúnd – to bol spoločný jav na posledných dvoch podujatiach slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011.

Strhujúci boj o víťazstvo doslova o desatiny sekúnd – to bol spoločný jav na posledných dvoch podujatiach slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011. Jednou zo zúčastnených posádok do už spomínaného súboja bol Melico Racing Team a posádka Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič jazdiaca na Mitsubishi Lancer WRC. Bude takýto boj pokračovať aj koncom tohto týždňa v poľskom Rzeszowe ?

"Posledné dve podujatia v Topoľčanoch, ale aj v Lubeníku boli naozaj nádherné. Jaro s Rišom bojovali s najbližšou konkurenciou o víťazstvo naozaj o centimetre. Jeden krát bola úspešnejšia naša posádka, druhý konkurencia. V Rzeszowe. Sa na štart postavíme opäť v pôvodnom zložení, čiže za volantom bude Jaro, na sedadle spolujazdca Richard a všetko sa to bude odvíjať v spolupráci s Mitsubishi Lancer WRC05. V minulom roku sa nám na tunajšej súťaži darilo, po oba dva súťažné dni sme vybojovali druhé miesto v rámci bodovania slovenského šampionátu a navyše sme v celkovom hodnotení skončili v ťažkej poľskej konkurencii na piatom mieste. V Rzeszowe nás tento rok čakajú nové rýchlostné skúšky, ktoré sa vraj doposiaľ ešte nejazdili, čo je fajn. Sme už tu, a to aj napriek nie celkom dobrému pocitu z vyhrážok, ktoré boli na našu adresu smerované po víťazstve na Rally Tribeč. Určite sa budeme snažiť vybojovať čo najviac bodov do šampionátu DMACK Tyres Rally 2011, po Lubeníku sme totiž ešte stále v hre o titul,“ zhodnotil situáciu manažér Melico Racing Teamu, Erik Melichárek.

Súťaž pod názvom 20. Rajd Rzeszowski odštartuje vo štvrtok podvečer slávnostným predstavením posádok na námestí v Rzeszowe. V piatok sa bude konať päť rýchlostných skúšok a v sobotu šesť. Víťaza súťaže privítajú diváci na cieľovej rampe v sobotu o 17-tej hodine.

 

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.