Strhujúci boj o víťazstvo doslova o desatiny sekúnd – to bol spoločný jav na posledných dvoch podujatiach slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011.
Strhujúci boj o víťazstvo doslova o desatiny sekúnd – to bol spoločný jav na posledných dvoch podujatiach slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011. Jednou zo zúčastnených posádok do už spomínaného súboja bol Melico Racing Team a posádka Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič jazdiaca na Mitsubishi Lancer WRC. Bude takýto boj pokračovať aj koncom tohto týždňa v poľskom Rzeszowe ?
"Posledné dve podujatia v Topoľčanoch, ale aj v Lubeníku boli naozaj nádherné. Jaro s Rišom bojovali s najbližšou konkurenciou o víťazstvo naozaj o centimetre. Jeden krát bola úspešnejšia naša posádka, druhý konkurencia. V Rzeszowe. Sa na štart postavíme opäť v pôvodnom zložení, čiže za volantom bude Jaro, na sedadle spolujazdca Richard a všetko sa to bude odvíjať v spolupráci s Mitsubishi Lancer WRC05. V minulom roku sa nám na tunajšej súťaži darilo, po oba dva súťažné dni sme vybojovali druhé miesto v rámci bodovania slovenského šampionátu a navyše sme v celkovom hodnotení skončili v ťažkej poľskej konkurencii na piatom mieste. V Rzeszowe nás tento rok čakajú nové rýchlostné skúšky, ktoré sa vraj doposiaľ ešte nejazdili, čo je fajn. Sme už tu, a to aj napriek nie celkom dobrému pocitu z vyhrážok, ktoré boli na našu adresu smerované po víťazstve na Rally Tribeč. Určite sa budeme snažiť vybojovať čo najviac bodov do šampionátu DMACK Tyres Rally 2011, po Lubeníku sme totiž ešte stále v hre o titul,“ zhodnotil situáciu manažér Melico Racing Teamu, Erik Melichárek.
Súťaž pod názvom 20. Rajd Rzeszowski odštartuje vo štvrtok podvečer slávnostným predstavením posádok na námestí v Rzeszowe. V piatok sa bude konať päť rýchlostných skúšok a v sobotu šesť. Víťaza súťaže privítajú diváci na cieľovej rampe v sobotu o 17-tej hodine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.