Z vítězství se na své domácí soutěži raduje Freddy Loix. Nás může těšit, že si Škoda připisuje další vítězství v seriálu IRC.
Fotografie z podniku zde.
Po 2. dni:
Výsledky po druhé etapě - cíl
Pořadí
Po 1. dni:
Účinkování belgického jezdce Freddy Loixe je naprosto úžasné, když všechny rychlostní zkoušky dne vyhrál. Rossetti má problémy s motorem.
Velké představení dnes rozehrál Loix a vyhrál i druhé průjezdy. První dvě zkoušky druhého průjezdu byl rychlejší než poprvé okolo tří vteřin, na třetí o vteřinu horší.
V RZ 4 jel Rossetiho Fiat pouze na tři válce, což zapříčinilo jeho pád na třinácté místo. Hodně se katuje, takže je spousta nečistot na trati. Po první etapě tak vede Loix 36 vteřin před Wilksem. Třetí je Tsojen 54,1 a čtvrtý Bouuffier. Rosseti se posunul na místo deváté, Solowow je desátý.
Dvaadvacáté místo absolutně patří Tlusťákovi. Zajíždí 22-28 místa. Petr Brynda byl po Rz5 šestý ve třídě seš ztrátou 2:49,3 a celkově byl 34.
Zítra pokračujeme dvanácti rychlostníma zkouškama znichž nejdelší má 28 druhá 24 km.
Výsledky po první etapě
Pořadí
Posádkavůz
Takhle lze označit první tři testy první etapy Geko Rally Ypres 2011. Do závodu odstratovalo 115 posádek, zo toho pouze dvě české.
Jan Kopecký s Petrem Starým havarovali na shakedownu. Fabia byla opravena, ale "opraven" nebyl spolujezdec Petr Starý, který si stěžoval na bolesti klíční kosti a po zapnutí pásů v závodním voze měl problémy s dýcháním. Doufejme, že bude brzy v pořádku. Takže jediné české posádky máme dvě. Se startovním číslem devět, Fabia S2000 a Tlusťák se Škaloudem, druhou posádku tvoří Petr Brynda se Zdeňkem Pekárkem a Renaultem Clio R3.
Na pořadu dne byly dnes tři rychlostní testy jedoucí se dvakrát. Vítěz je jeden a to Freddy Loix a Fabia S2000. Na dalších postech se děly věci. Rosseti měl hned na první zkoušce problémy s motorem svého Punta S2000. Andreas Mikkelsen S Fabií sjel do příkopu a trefil sloup, poškodil zavešení pravého předního kola. Na první RZ také skončil Neuville pro poruchu tlumiče.Basso hlásil problémy s brzdami. Oleksowicz musel dvakrát couvat.
Druhá rychlostní zkouška znamenala stop pro Magalhaese s Peugeotem S2000, kterému odešel motor. Odstoupil ze čtvrtého místa. Gardemeister hlásí problémy s řízením, Betti musel couvat, Bouffier byl krátce mimo trať. na třetí zkoušce byl mimo trať Oleksowicz. Problémy s motorem má Basso.
Celkové výsledky hovorří jasně pro Fast Freddyho. Vede o čtrnáct vteřin před Wilksem. Třetí je belgický matador Tsojen, 25 vteřin zpět. Na čtvrté místo se dostal Rosseti, pátý je Bouffier. Šestý Weijs, sedmý Casier a osmý nestárnoucí Patrick Snijers. Devátý Gardemeister a desátý Solowow.
Antonín Tlusťák je po třetí Rz 22. podařilo se mu zajet32,22. 23 čas a zjevně vsadil na opatrnější začátek. Petr Brynda 12,14,15 čas ve dvoukolkách. Celkově mu zatím patří dvanácté místo se ztrátou minuty a dvacetipětivteřin na vedoucícho Abbringa s Citroenem DS3 R3T.
Výsledky po RZ 3
Pořadí
PosádkavůzCasier B. - Caesemaeker F. Škoda Fabia S2000
Dnes byl na programu shakedown, který nejrychleji projel Loix.Za ním Peugeoty Bouffiera a Neuvilla.
Jak Kopecký poničil přední část své Fabie. Na vině mohly být nezahřáté pneumatiky, protože před startem dlouho čekal. Vozidlo už je opraveno a nic nebrání jeho startu na této soutěži. Bylo to v místě, kde dříve havarolva Meeke.
Problémy měl i PG Andersson, když se svým Protonem spadl do příkopu, byl vytažena opraven.
Výsledky v časech
1. Loix Freddy Škoda Fabia S2000 2:44.5 2. Bouffier Bryan Peugeot 207 S2000 + 0.4 3. Neuville Thierry Peugeot 207 S2000 + 0.9 4. Wilks Guy Peugeot 207 S2000 + 1.4 5. Mikkelsen Andreas Škoda Fabia S2000 + 1.5 6. Magalhaes Bruno Peugeot 207 S2000 + 2.2 7. Rossetti Luca Fiat Grande Punto S2000 + 2.3 8. Tsjoen Pieter Peugeot 207 S2000 + 3.0 9. Gardemeister Toni Škoda Fabia S2000 + 3.4 10. Solowow Michal Ford Fiesta S2000 + 4.4 Barrable Robert Škoda Fabia S2000 + 4.4 - 22. Tlusťák Antonín Škoda Fabia S2000 + 9.3 45. Brynda Petr Renault Clio R3 + 21.8
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.