Dalším dílem IRC je legendární belgická Ypres Rally, která se koná od 23. do 25. června. Na tomto podniku se tradičně schází velmi vyrovnaná a silná konkurence, letos tomu nebude jinak.
Uzávěrka přihlášek je zítra, tedy v pátek 10. června. Už teď je ale přihlášeno 31 vozů kategorie S2000!
Škoda Fabia S2000
Český stroj je zatím nejvyužívanějším vozem kategorie S2000 ve startovním poli. Uvidíme jich hned 14, ve dvou pojedou čeští jezdci. Kromě tradičních účastníků IRC (Kopecký, Loix, Mikkelsen, Gardemeister, Kruuda, Sandell) se můžeme ještě těšit na Tlusťáka, ten Brinkea, Schilta, van Eldika, Greera, Barrablea, Casiera, Weijse.
Peugeot 207 S2000
Francouzský speciál osedlá v Belgii 9 jezdců. Stálé účastníky IRC (Bouffier, Neuville, Magalhaes, Wilks) doplní Betti, Bruyneel, Tsjoen, Cracco, Debackere.
Ford Fiesta S2000
V IRC docela opomíjený stroj bude jezdit po belgických tratích ve 4 provedeních. Za volanty vozu vyvinutého britským M-Sportem uvidíme Solowowa, Oleksowicze, Maurina a Herbolda.
Proton Satria Neo S2000
Tovární tým Proton má v plánu nastoupit i do belgické soutěže s dvěma stálými piloty (Andersson a Basso).
Abarth Grande Punto S2000
První stroj S2000, který byl na tratě světových soutěží nazován, bude po belgických tratích vodit Luca Rossetti.
Mini Countrymann S2000 1,6 turbo
Se stále ještě novinkou bude v Belgii jezdit domácí Patrick Snijers.
foto: Petr Eliáš
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?