Dalším dílem IRC je legendární belgická Ypres Rally, která se koná od 23. do 25. června. Na tomto podniku se tradičně schází velmi vyrovnaná a silná konkurence, letos tomu nebude jinak.
Uzávěrka přihlášek je zítra, tedy v pátek 10. června. Už teď je ale přihlášeno 31 vozů kategorie S2000!
Škoda Fabia S2000
Český stroj je zatím nejvyužívanějším vozem kategorie S2000 ve startovním poli. Uvidíme jich hned 14, ve dvou pojedou čeští jezdci. Kromě tradičních účastníků IRC (Kopecký, Loix, Mikkelsen, Gardemeister, Kruuda, Sandell) se můžeme ještě těšit na Tlusťáka, ten Brinkea, Schilta, van Eldika, Greera, Barrablea, Casiera, Weijse.
Peugeot 207 S2000
Francouzský speciál osedlá v Belgii 9 jezdců. Stálé účastníky IRC (Bouffier, Neuville, Magalhaes, Wilks) doplní Betti, Bruyneel, Tsjoen, Cracco, Debackere.
Ford Fiesta S2000
V IRC docela opomíjený stroj bude jezdit po belgických tratích ve 4 provedeních. Za volanty vozu vyvinutého britským M-Sportem uvidíme Solowowa, Oleksowicze, Maurina a Herbolda.
Proton Satria Neo S2000
Tovární tým Proton má v plánu nastoupit i do belgické soutěže s dvěma stálými piloty (Andersson a Basso).
Abarth Grande Punto S2000
První stroj S2000, který byl na tratě světových soutěží nazován, bude po belgických tratích vodit Luca Rossetti.
Mini Countrymann S2000 1,6 turbo
Se stále ještě novinkou bude v Belgii jezdit domácí Patrick Snijers.
foto: Petr Eliáš
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.